H&M-paket

Fick igår hem ett paket med höst-&vinterkläder från H&M. Trodde jag! För i paketet låg fel varor jag hade beställt. Vissa var rätt, men vissa var fel också. Det var alltså detta jag beställde! Så ni får se kläderna då jag fått hem allt. :-)

- Ok ;) Vad har du gjort idag då?

- Ok vill du rösta på en tävling på min blogg, snälla?

- Altså det är ingen tävling jag är med i utan om du kunde rösta i min tävling på bloggen?

Det blir skola, plugg och träning

- OK vad ha du gjort idag då?

Fanny

- Vart i skolan ^^

It's Emmi

Vilken otur! Men hoppas att resten av kläderna kommer så fort som möjligt!

mikaela

trött man blir på sånt!

att man får fel grejer alltså :)

Jossa

svar: jag vet intttt.. iallafall va de i din mapp på min data :D ^^

tack så mycket! :) din blogg är himla fin (;

J

sv:

jodå :D

hänt idag?

Helt okej = )

:D

Felicia

sv: JEBOU!

Verkligen <3

casa

ja, hoppas hela tiden på det bästa! <3

(;

Gjort idag ? = )

ella

frågestund på bloggen.

ställ en fråga eller två :D

Jaaag

Hahha, jag hatar när man får fel varor... På nåt konstigt sätt händer det mig ganska ofta... :S Men jättefin design! :D

va tråkigt! :/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR