Om mig och kameran


JAG som skriver är en glad, positiv och jordnära tjej från någonstans väldigt långt borta. Jag är 16 år, stolt 94:a och 177 centimeter över havet! Går första året i gymnasiet. Jag sportar tjugofyra timmar om dygnet, och håller därför ofta till på sportplanen där friidrotts-träningarna sker.

Min största fobi stavas spindlar och mitt hatobjekt är ananas - det finns nämligen inget värre. Jag älskar solen, och skulle gärna gifta mig med den eller ett glasspaket!

MIN KAMERA heter Melody Clickit och är en Canon EOS 1000D systemkamera! Föddes den 24 december 2009, det vill säga på julafton. Beskrivs som behändig, prisvärd och perfekt nybörjarkamera. Jag rekommenderar denna kamera till alla som är lite tveksamma om vilken systemkamera som är bra för nybörjare - då är denna perfekt!

KAMERAUTRUSTNING
(x) Canon EOS 1000D
(x) EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
(x) EF 50mm f/1.8 II
(x) EF 75-300mm f/4-5.6 III

(x) Hama Star 700-stativ
(x) Hähnel HC-500D batterigrepp+fjärrutlösare
(x) B+W UV-filter
(x) Motljusskydd 52mm
(x) Dörr reflexskärm, 56cm, 7 i 1

Mina objektiv! ← klicka
Jag jämför objektiven ← klicka


@ E-MAIL ← kontakta mig
BLOGGSVAR ← har du en fråga?
BLOGLOVIN ← följ mig
TWITTER ← följ mig

Allt på bloggen är © copyrightskyddat och fråga före du lånar något från min blogg, oftast godkänner jag det, det blir mer trubbel om du inte frågar först! Var inte rätt. :) ALLA FOTON & COLLAGE TAGNA/GJORDA AV MIG!


Sv; Ja, det har vi men hon är helt knäpp, Hon fick värsta damp. Jaja, hur är det med dig idag då? ;) <3

svar: bara bra :)

Sv; Idag är det jätte bra med mig, kanske lite småtrött sådära men det får väl gå? ;) <3

Casandra

Jodå det är jättebra! Hur är det med dig då :)



Kram

sofie

sv: låter bra! (;

jorå med mej är de också mktbra! :D(L)

Ebba

Hehe ja ;) Du följer mig va?

Sv; Tack ska du ha gmn, Så kul! ;) <3

Anonym

Det är bra, själv? ^^

min dag har börjat bra men var lite seg själv :)?

simone

Fota är helt underbart :)

hejannw

Jag väntar på att min syster ska komma hem :) själv?

lisa

sv: jodå, det är rätt hyfsat faktiskt! :)

Själv? :)

E M M A

haha jorå :D sj

-matilda

förlåt för sent svar ;)

låter trevlans ;D

idag har det vart skola ;) själv?

kc

Heejsan du har vunnit min tävlingen! ^^,<33

SVAR: Tack, kul att du gillade den! :)

Kram<3

AB PW

det låter bra det (:

Härligt att höra :D oh tackar så jättemycket ;D <3

Anonym

Superfin design! :)

Carro

Sv: Okej, va bra. =)

Kc

Heejsan du har vunnit en spotify invite!

& det är den sista gången jag varnar dig!

Om inte du kontakta mig här [email protected]

Så kommer du inte få priset. Spotify invite då :/

Sorry men så är det....

eemiinahh

allt bra? :)

alexandra

Hej, jag håller på och kollar på en systemkamera som jag ska köpa. Det står mellan en Nikon D3000 och en Canon EOS 1000D, som din!

Tänkte om du kunde skriva ner lite för-/nackdelar om din kamera? :)

A N N A

Då har vi nåt gemensamt, jag HATAR ananas mer än något annat ätbart! :D

sandra7

åååh vilken fin blogg! varför suddar du ut ditt ansikte?

Anonym

nikon d3000 :)

Vet du hur mycket den kostar? :)

Cissi

kan man även ha den till att ta porträttbilder? jag menar, bllir det bra kvalité på även det?

anna

åh, en långis som jag! eller ja, inte typ jättelångt med ganska iallafall.. :) jag är 177,5 :D

Bevaka varann via blogllovin?

Man kan väll inte ha fjärrutlösare till 1000D? Jag har själv en sån kamera och har för mig att man bara kunde ha en sån fjärrkontroll med sladd (eller ah, trådutlösare)... Eller var det de du menade? ;D

malin

vad kostar kameran du pratade om här?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR