Vårkjolar!


Godmorgon! Måste bara få tillägga (ang. bilden) att jag fortfarande älskar den andra kjolen, dvs. den från Topshop. You remember, du såg den säkert här också! :-)
Nu ska jag snabbt fixa mig, för om en kvart går jag till skolan! Ha en fin dag, vi hörs väl senare igen. Kramar! ♥

snygga! vad heter texten? :D <3

frida

Jodå, själv! :)

f

sv: jadå själv? :)

Linn

sv; Tack så jättemycket :)

E*

de var så lite så :) allt bra?

elin

sv: jo med mig är de bara fint!:)

vad ska du hitta på idag då?:)

den blommiga var grymt snygg!



sv. jo det är bra, sj?

sabina

jätte söta :) gillar den ifrån Ellos

Ems

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då?

Gabriella

jo tack de e bra :) sj?

älskar de två sista kjolarna

natta

oohh va fina!

julia

sv: så lite så! :)

Jo du idag är det bara bra, hur är det själv?

Kram//julia

väldigt fin blogg!

tusen tack!

sv: Hehe, gullunge :-)

hur mår du idag? :D Puss!

Sv: Tack va gulligt! :)

eli

sv: hahaha andra gången du skrev "allt bra idag?" på typ några timmar xD men ja.. det är skitbra! Självdå?

bella

härlig blogg :)

Anonym

tack desamma:)

svar: okey tack :D

LEGENDEN

snygga kjolar :D

sv ; tack själv! :) <3

Anonym

ja absolut själv då?:P:P

sv ; allt bra här, hur är det själv? :)

LEGENDEN

den andra från vänster:D

din "favorit" :D

kram

cc

fina

natta

den som du gilla och den från hm var ju super söt

Gabriella

ne inte mycket :) sj?

sv: en nikon d3000, sj? :]

Elina

geee mig den blommiga ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR