Question


Jag börjar skolan redan imorgon! Men det känns ändå smått meningslöst eftersom vi på torsdagen (trettondagen) är lediga, men på fredag ska vi tillbaka till skolan igen. Så idag blir det en dag fylld med läxor och annat skoj, ha så bra. ♥

Julia

Jag börjar skolan på måndag =)

FREDRIKA

11 januari !



Allt bra? :D

Martina

Hoppas det går bra i skolan idag!



Jag börjar inte på universitetet förrän den 13 januari.

Cecilia

vi börjar på tisdag nästa vecka :)

Linn-Lay

den 10 :)

Jag börjar skolan den 10 januari! :)



SV: Tack! :D

sv jaa! :D

vad ahr du för dig då ? (:

Vi börjar skolan den 11:te :D

SV: När fick du lov då? :)

FREDRIKA

Sv; Härligt ! Samma här =)

SV: Okej! Det fick jag med! ;o

Tilde ♥

nej nt jag heller ;)

FREDRIKA

Sv; Ska fira min syster :D durå?

jag börjar den 11/1 :o

sv kul<3 fick du nåra fina bilder? (:<3

Julia

Sv: Kan förstå det, när fick du lov? =)

sv :o tkr synd om dig ! :o

Lova

Ingen aning, vill inte veta... HAHA :P

SV: Tack så mycket! ;)

Tack gulliga du.. :)



Jag börjar nästa vecka på måndag :) börjar du redan då, oj.. När fick du lov?

Mirre<3

Jag börjar den 11 januari :) Och vilken fin blogg du har :)

sv <3

va görs ?

- Vad ska du göra idag?

Du har du väl bara fått 1 vecka lov ju nästan.. ;)

SV: Vad händer idag då? ;)

- jag ska baka!

SV; Okej! ;) Min syster & hennes barn kommer, så det blir väl att vara med dom ;)

Lyx dig jag vill också tillbaka till skolan NU :) nästa vecka på måndag har vi haft 3 veckor ledighet. :/

Johanna

Tragiskt....Jag lider med dig :(



Vi börjar den 10 Januari. Alltså om typ en vecka :D

Nattha

Oj va tidigt Men börjar den 10/1

Ja det hade vi kunnat göra.. gärna för mig :)

SV: Jo :)

jag börjar den 10e :)

den tionde



SV: bra :D hur har du haft de idag då ? :D

;) ska du ut och fota idag? :)

Johanna

Jag förstår det, man mår alltid dåligt dagen före skolan. Man vill verkligen inte dit...:( <3

sv fryser o mst utse vinnare snart av tävlingarna osånt <3

Hihi den frågan skulle jag ställa till dig.. haha ;) Oj, jag har inte heller någon fantasi ;) ska kolla på google om dom kan ge lite tips..

Johanna

Går du högstadiet eller gymnasiet, vilken klass?<3

Frida

11 januari!

allt bra idag? :D

SV: jo de har vart bra , vad ska du göra idag då ? :D

sv jadå :))<3

hur mårs?

Förhoppningsvis aldrig mer =)

manuella

vad tråkigt att du börjar skolan så tidigt!

Fanny

jag började igår! :)

10 / 1 (:

vad fin blogg du har!

kolla gärna in min!

kram,

http://josefinhjelmang.blogg.se

Frida

- allt bra! hur länge har du haft jullov? :)

Jag börjar om en vecka hehe :D

manuella

jag förstår dig!

sv de är okey här med <3

jag jobbar :)

är inte så bra på att komma på saker. xD

Men du tar jätte fina bilder

julia

svar: hihi ja :)

jag börjar skolan på tisdag nästa vecka, men har hemstudiedag resten av veckan. haha

Jag börjar på mpndag :)

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra med dig idag?



hehe np. :) Giller verkligen din blogg. :)

Fanny

haha jag är t o m i skolan frivilligt! vi har grupparbete hela veckan :) vissa har valt att stanna hemma men inte vi!

Kom inte på nått eller så men man kan fota närbilder på snö, blommor som har snö på sig. grenar. :)



Ska testa om det blir någon bra bilder nu strax.

Tove

Jätte söt blogg, vad händer idag? :)

mathilda

den 10 januari :)

emmi

10 januari :( ♥

SV: Tack så mycket! :)

Jag har en Canon EOS 1000D och objektivet 18-55mm. Men lånar också objektiv av min syster och just nu använder jag nästan bara objektivet: Tamron 28-75mm 1:2.8 Macro

Och det lånar jag av min syster, ;)

Emmi

10.1 ;)

sofia

På måndag... uschja

jag börjar på måndag. Skulle egentligen börjat på fredagen, men då har vi studiedag :)

sv: :)

Jag ser på TV och taggar alperna - jag ska snart till Österrike på snowboardsemester! Sjukt skönt! Ska du åka utomlands något i år? :)

oj! gud så tidigt ni börjar. jag börjar nästa vecka på måndag :)

ha det super, kram!

Gud vad tidigt! när fick du lov då? den 11 börjar jag :D

12 januari :)

skämtar du!? vad hemskt :o Hahah. Jag börjar på måndag :)

Maria

Jag börjar på tisdag, den 11.

Vad tidigt att börja redan imorgon... :|

=)

vi börjar den 11 - tisdag !

oj, vad tidigt ni börjar !

btw...fin blogg ! :))

emma

Jag börjar den 11e :)



Jag har en frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga om du vill! :)

får man säga att bloggen var fin ? =)

På tisdag tyvär.. :(

Super fin blogg!

10 januari.

Vi börjar på tisdag :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR