Örhängen, H&M



H&M, 30kr!

Jag är ingen "örhänge-människa" men jag har efter hand börjat använda örhängen allt oftare, så dessa 9 par köpte jag på H&M, för endast 29,50 kr och det var normalpris! Ett bra fynd och de kommer nog till användning! :-)

- ahh, har du något bra recept?

helt okej :)

Kitty

- aha okej ;)

jag kanske ska få en vespa när jag bli äldre ;)



jag tänker alltid så när jag köper nya örhängen, men sen så glömmer jag alltid ;)

Julia

Sv: Jag ska snart ut och fota! :)

Jag är som du ingen örhänge - människa :D men dessa är bra dom dingla inte.. Jättefina..



TACK TACK :)

rosmarie

shit va billigt :o

sv. ja :D

snygga!

ja :)

H&M har bra och billiga örhängen :D

Har köpt ett "paket" örhängen därifrån <3

stan :) du?

Maja

Sv : Haha , gud ja! Fotografering är så himla kul! ;)

De gör du rätt i :) vad blir det för mat?

Mysigt :)

sv: ja det är dom! :)

Jahaaa hahah okej :P sorry är lite lost xD

vad ska du göra idag då? :)

Alexandra

så snygga! vilket fynd :D

sv. vad roligt! :)

Hehe :P

Yasmine

Hej, allt bra?

- ok, en fråga bara, varfaör har du hemlug "identitet" på bloggen?

tack :D <3

maja

SVAR : Jag har det objektiv som satt på kameran från början! vad har du? :P

Sååå äre ;)

- ok, saknar du inte att få vissa din identitet?

sv: hihi :)<3

Jag är nästan aldrig sjuk. Men jag har varit det 2 gånger sen skolan började (2010) så att det är jättemkt för mgi ;)

Mina med :P men det gör inget hihi xD

Haha :D Men bara jag blir frisk (HELST IMORGON ;D) <3

härligt :)

sv; Åh taack! <3 Jag kanske kan göra en video o m det ;D

Aphunya

Såna har jag!

Sv:Tack så mycket =(^ ^)=Detsamma!

sv. det låter bra :D!

- spänande! Vill inte du vara med i min tävling?

Visst :D vill tillbaka till Thailand :)

Sara

Gud vad jag älskar in header! :D

Jossan

Superfin blogg du har, najsnajs :D

Vad gillar du att fota mest?

Hoppas din eftermiddag blir toppen :D

Alla utom pappa och min lillasyrra är hemma idag.. :D <3

Vad gör du? :)

Åk åk åk :D varit där förut?

- vinna en mascara!

rosmarie

fina också .D

Haha.. japp :D

Jossan

Jag gillar och fota människor också, och typ allt annat också!

Fast jag kan inte så mycket än, jag fick nämligen en kamera i julklapp :D

Kan man få några proffstips? :D

hejsaannn :D

fiin blogg :):):)

vad gör du?

Jossan

Jag har en sony a390 med 18-55 mm objektiv :D

Vad var din första kamera?

Då borde du åka dit :D

CATARINA

Det var bra pris. :D

Svar: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

ska börja fixa mig :)

Frida

Allt bra idag? :D

har också köpt det där!:D sjukt billigt

Det låter brabra hihi :D jag måste åka dit igen!

Anonym

sv. ja :D<3

Jennie

Snygga :)

ja verkligen! (:



göra idag då?

Tess!

Jag vet att jag sagt det en gång förut! :D Men hoho, det skadar inte att säga det igen. ÄLSKAR din blogg. Så sjukt fin. ♥

fina örhängen!

Frida

- allt bra här!

vaad har du gjort idag då? :D

Julia

Sv: Jag fotade lite runt sjön :)

Söt blogg! :D

// Emma

catta

riktigt riktigt riktigt snygg blogg :) älskar headern :D

Frida

- samma här! vad har du gjort hemma då?

SV: Så lite så (:

För precis ett år sen ;D

amanda

Såna har jag med!

:D

SVAR TILL AMANDA: Okej, vad kul! :)

Anonym

Snygga!

Hallå där! Var ett bra tag sen sist, hoppas att allt är bra med dig och att du haft en bra jul och ett toppen nyår :)!

FIA

vet du att du tar grymt finna bilder ? :D

Anonym

Coola och så snygga!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR