Ny design!


Har under dagen fixat en ny vinterdesign som är lite mer personlig. Och här är resultatet efter en timmes fotografering, en timmes bildbehandling och en halv timmes designpysslande! Förhoppningsvis är den bättre! :-)

Bättre/sämre?

Julia

SNYGG!

souie

SNYGGARE! den är verkligen riktigt snygg!



Jag tänkte klippa mig nästa vecka, kom med tips på hur jag ska klippa mig! Kommentera på; http://typsouie.blogg.se/

JULIA

Sv: Du gör alltid fint! <3

- inget speciel sj?

souie

Jamen den är ju så snygg ! :)



Kan inte du länka mig i din blogg :)?

M A J A

Åh, ny design, jättefin! :)



sv; yes. Vad ska du göra denna lördagkväll då?

Julia

BÄTTRE!

Mette

Det var kjempefint! :D

Hanna

super fin design ! :)

Julia

Sv: Hehe! Om du läser i mitt inlägg den sista raden där jag skrev. För att imorgon... osv, låter det dumt? :o

Julia

Sv: Okej bra! Vad gör du? =)

lika fin :D

Julia

Sv: Tittar runt på andras bloggar :)

mirella

FINT !

Sv: <3 Jag bara måste få en sån :)

Lovisa

Känns ju lite konstigt att se vem du är nu, när man bara läst det du skrivit och läst dina tankar. Men gillade nog designen bättre innnan, men det viktigaste är ju att du är nöjd :)

Hanna

vsg :)



hur är det med dig idag ? :)

JULIA

Sv: Ja visst är det :) vad spelade du för nått?

JULIA

Sv: Det är ju så himla kul! Vem leder då? :D

Julia

Sv: Haha härligt! Fattar du mitt senaste inlägg? :o

Jag ser inte bakgrunden!

SVAR Tack=)

Julia

Sv: Bra! Men kan man skriva olika saker i min kategori? :o

Julia

Sv: Såhär skrev jag i mitt inlägg: I min förra blogg som jag kankse tog bort för 1 år sedan så hade jag massvis med med olika saker i min Kategori. Satt faktiskt och tänkte att det skulle vara bra om jag har flera saker i mina Kategorier igen så att man hittar ett inlägg om man söker ett speciellt. Nu börjar jag fylla på flera saker i mina Kategorier, så det kommer flera saker så småningsom!



Förstår du om jag skrev olika saker i katoegorin. (jag menar typ Natur) fattar man det? =)

Julia

Sv: Bra! Så jag kan ha som jag har? :D

Julia

Sv: Bra! Varför syns inte mina länkar? :-o

josefin

fiin header :)

Jättefin! Ser typ mer proffsig ut typ haha! :D

alma

bättre! :D

vad hittar du på :)?

sv; Visst är hon? :D

Madeleine

Riiktigt fin! :D

Hanna

Super fin! :)



sv: Om du också länkar mig?

Hanna

sv: så vad tycker du? länka varandra?

Anonym

Nu är det helg och dags för en ny tävling i bloggen igen, där du kan vinna ett härligt kitt från body shop det enda du behöver göra är att meddela mig att du är med!



Kram natalies.se

mirella

sv: jep<3

sv den är jätte fin mst ja säga (:<3

Julia

Sv: Inte jag heller, jag har säkert glömt nån kod kankse? :o

Bättre, den va snyggare och personligare än den andra ^^



sv: Med mig är de bara bra :)

Emmi

B Ä T T R E! :)

hej söting!allt bra?:)

M A J A

sv; :)



Haft en bra dag?

Hej!



Nu har jag startat en tävling! Det är 10 frågor om olika saker! Och jag skulle bli jätteglad om just du var med! Du skickar in dina svar till min mail: [email protected]. Priset man får är en länkning i "Tävlingslänkar" i menyn, och jag tar aldrig bort din länk! Man får också massor av länkningar i oika inlägg! Kanske ett bra sätt för dig att skaffa dig nya läsare på? Alla som har vart med och tävlat får en länkning som tack för deltagandet ♥ Inte så dumt det heller? Så om du känner dig sugen och är så söt ska du klicka här för att komma till tävlingen och svara på frågor: http://somestjarna.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment läs mer om tävlingen på min blogg! Om regler och sådant!



Om du inte gillar sådant här är jag hemskt ledsen och hoppas att allt är bra med dig!



Kram från en tjej som blir lycklig om du deltar :) ♥

sv (:<3

görs ?

bättre tycker jag :)

emmaid

Jättefin! :) Men för mig är bakgrunden typ beige där nere... :o

smilla

snygg ny design:)

sv: jodå

FREDRIKA

Snygg!



Allt bra denna söndag? ;D Klockan är ju efter tolv hehe :)

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra lördag? :)

Oh, så bra det blev :)



Det låter ju toppelitopp!

jag ser inte bakgrunder, bara headern som har bytts, inget annat :(

alma

okej, jag ska snart gå & lägga mig ;)

Julia

Sv: Ja! Hur mår du idag? :)

Jätte snygg :)

Jätte fin! Den blev bättre tycker jag :)

Riktigt snygg design! :D

alaa

det blev bättre :D

issi

Jag älskar den nya designen !! :D

My

Fint :)

moa

jäklar vilken snygg :D

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE

SÄMRE




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR