Hjärteformade muffins


Bakade tidigare idag morotsmuffins i mina nya muffinsformar som jag hittade på Åhléns för 25kr. De var små, men goda! Väldigt passande att göra en vinterdag då man ändå inte gör något annat kul. :-)

Jaa :D

Vilka söta formar :)

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

Vad gott det ser ut :D <3

svar: Okej jag har fixat det nu, men det går bara att trycka på en kategori en gång. Om jag vill gå från tex resor till garderob så stor det att bloggen är flyttad ;o

Nalin

FIN BLOGG:)

HOPPAS DU HAR LUST ATT KOLLA MIN MED;)

Ja de ska jag göra, följ mig också om du vill :) härligt! det är bra med mig också , vad ska du göra idag? :) kram!

Alexandra

så fina :D

Shit va najs att du uppdaterar oftare , gillar verkligen din blogg! :)

Tilde ♥

allt bra med dig idag sötnos ? <3

Åh så gott det där såg ut! :D

vilka söta formar!

Frida

- Okej. Jag har inte gjort nåt speciellt!

Är muffinsformarna i plast eller så? :)

M A J A

sv; Okej, bra. ;)



Ska du hitta på något speciellt under veckan?

Julia

Sv: Ja, det får bli nån dag, antingen ikväll eller kankse imorn :)

@ Heddez

Tävling påbloggen , var gärna med ;D det är om 145 kronor på glitter ;D

mumsigt :)

Ha en fin kväll!

Kramar :)

Zarah-Lou

Morotsmuffins lät fasen inte helt fel! :D

Söta formar!

nelly

fin blogg!

lägga till varandra via bloglovin? :D

KRAM

sv kul att du e med sweetie! lycka till & hoppas du haft en bra dag? :D

verkligen :D

Vad gör du? :D

Julia

vad händer imorgon då? :)

Julia

Sv: Paradiscupen börjar imorgon ska vi har en match imorgon och sedan ska jag till sudden :)

A

SV: Hehe :)



Åh vad söta det var, jag skulle gärna vilja att de flyttade in i mitt kök ^^

Haha, hade gärna smakat <3

Tilde ♥

DET E BRA :D

V I L M A

ser gott ut :D

Tilde ♥

Jag , har faktiskt inte gjort någonting ..

Haha ;D

Såg sånna formar när jag var där.. dom är så gulliga ;D <3

elli

Fin blogg! (:

Svar: Tack så mycket! :)

sv jo de är bra :d ska du göra ngt kul imorn ?<3

sv: Ja, blev sugen på muffins nu, haha :D

Tilde ♥

Jag me ;)

melissa

jätte fin blogg verkligen :)

kram

Svar: Inte alls mycket, pillat lite med en ny design och fotat lite, sjdå? :)

Tilde ♥

ja , allt är bra sj då ?

sv': tackar ! hihi japps

Tilde ♥

inget speciellt tror jag sj då ?

Jag köpte en annan slags muffinformar ist :D

Svar: Aha, okej :) Tv och fota lite självporträtt :) sjdå?

Tilde ♥

jo !, det måste man ju göra kl . 8 på fyram va ?

sv: allt är bra :)



dudå ? :D

SV: Ja, det är alltid kul! ;)

aww tackar :D <3

Ebba

Söta ^^

kajsa

Söta muffins :D



Dags för en frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga :)



Ha det så bra!

Anonym

Detsamma! :)

Allt bra?

Tilde ♥

okej vad bra !

emmi

- vad roligt att du är med! Hör av mig imorgon när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? Kram!

kajsa

Ah blev dom goda då? :D

Det var något fint mönster <3

V I L M A

tack så mycket! :D

Tilde ♥

ja , eller hur !

:D du har också jättefint hår :)

men ibland kan jag hata mitt hår på morgonen ibland och efter jag har fönat mitt hår då hatar jag den usch!! asså mitt hår :)

sv: Tackar! :D

sv: vet faktiskt inte, själv då ?

kajsa

Vad bra :D ah det är bara bra, hur är det själv? har inte du någon bra fråga till min till min lilla frågestund? :)

Rebecca

så sött ^^,

emma

tack :D

sv tråkar lite <3

planer inför ikv?

sv: hur är det med dig annars då? :)

kajsa :)

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! :D



fråga vad du vill och vi svara :)

ha det bra!



Kram!

Vad ska du göra ikv? <3

sv: tack tack, kul du gillade min blogg ! :)

följ mig gärna med bloglovin då de kommer nya skämt minst en gång om dagen ! :D

SV: Jag har inte en aning, :)

Svar: Yes, hade tänkt det, är tydligen en familj med som är härifrån ;D

Julia

Sv: Tack så mycket! Går du i några sporter? :-)

Okej ;D åt nyss!

Vad gör du? :D

fin blogg :)

sv: åh tack :)

Julia

Sv: Jaha! Hur ofta tränar du? :-)

Anonym

Okej, jo det blir bättre med tiden :)

Ska också se det faktist :D

allt bra med dig? :)

Åh det ska jag också kolla på hihi :D

aa, eller inte V A R J E avsnitt.. men när det var och jag hade tv på så tittade jag..det är så kul :D

CH

gud vilken fin blogg du har, gör du dina header själv ? och sen undra jag en till sak ... Jag undrar om du skulle kunna ta en titt på mina bilder eftersom som jag ser så fotar du! o jag undrar om du skulle kunna ta en titt på mina bilder och gärna säga vad du tycker om dem, för jag älskar att fota men jag vill veta vad folk tycker, och du fotograferar ju och då är det ju ännu bättre ! :D Det skulle betyda väldigt mycket!

samma här :)

E M M A

sv: tack så mycket :D

allt bra? :)

Julia

Sv: Oj! Du tränar ju nästan varje dag, vilken dag tränar du inte? :)

andrea

sv: tack :)

emma

ja sj ? :D

Svar: Nej, det gjorde jag inte, durå? :)

sv blir bloggen ett tag till :D<3

haft en trevlig dag?

emmi

har också såna formar som jag tänkte använda imorgon ^^

- jag mår också fint, ♥♥♥

ida

vilka söta formar! :)

michaela

vad gott! är det sådana återanvändbara? :)

SV: Okej, det är riktigt bra! ;)

Cajsa

åh, fotoblogg! :D me love! :D får alltid sådan insperation från det. :)

allt bra?

ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

varse, tack så mkt :)

Tilde ♥

tyckte du familjen annurlunda var bra då ?

sv: varsågod! Och tack så mycket :)

Svar: Vad tyckte du om dagens program då? :)

Cajsa

jo helt ok här.

följas på bloglovin?

Julia

Sv: Okej! Hur många år är du? :)

Cajsa

hehe, har redan gjort det för att jag gillade din blogg så mycket..xD hehe!

älskarde dina ikoner som du hade med allt i menyn...jag hade så innan...funderar på om jag ska ha det igen. :)

Julia

Sv: Jaha vad kul! Grattis i förskott då :)

Svar: Jo, det var roligt, speciellt eftersom dom filmade lite från min stad ;D

Tilde ♥

jadå , helt okej vilken är din ''favvo'' familj då ? ;)

sv: okej, lägger till dig nu :) kul du följer mig :)

emmi

- ja absolut :) funkade dem bra? ♥♥

manuella

fin blogg

Trixie

åh vad söta muffins :)



Sv: TUSEN TACK, så glad jag blir!

tack :)

sv: Haha, ja precis! :D

ha en bra kväll!

sv jo de är okej! gillar muffins formarna :Ds

julia

svar: så lite så :)

vad söta formar.

Johanna

HIhi tack?=]

svar: Jaha! Tack så mycket, jag visste inte ens att det fanns olika sidor jag! ;)

hej allt bra ? :D

Svar: Det har jag aldrig provat att laga, bara ätit på en bjudning en gång =) sååå gott!

Det låter ju superduper! Tack du, har faktiskt haft det ungefär samma :D

Linnea

Riktigt fin blogg du har :)

smilla

sv: den är också grymt snygg:D!

goda muffinsarna ser ut^^

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

ida

sv: allt bra annars då? :)

det ser mumsigt ut =)

söta formar!!:D

Cornelia

Vad söta !

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/tisdag-dagens-blogg.html#comment

lizzie

vart ahr du köpt formarna?

Dom var riktigt söta å fina :)

lizzie

okej, tack :D

De var dom :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR