Fyrverkerier



Tvåtusenelva - tjugohundraelva - två noll ett ett. Det kommer kännas konstigt att skriva och säga det, men man vänjer sig väl. Mitt nyårsfirande var bra! Såg många snygga raketer och några foton lyckades jag knäppa av också. Ha ett fint nytt år, 2011!

det är bra här, bara lite trött :/

Vi åt förrätt i ett hus. Då körde vi ett superkul paket spel. Sen åt vi varmrätt hos oss, vi hade våra kusiner här också (alla fick ha med sig en familj) Sen åt vi efterrätt hos våra grannar. Så vi var 5 familjer ;) så såg vi på 12 - slaget där ;) hahaha sj? <3

maisah

godmorgon , sovit gott första dagen år 2011 :D?

Julia

Sv: Jag ska nog bara ta det lungt och senare idag ska vi till farmor och farfar och äta runt 3 :-)

Julia

Sv: Ja , skönt att bara ta det lungt idag :-)

med familj och en vän, själv? :D

Julia

Vad heter du? haha dum fråga men (a)

bäst så ju :D

Det är ju också härligt <3

japp :D

Julia

Sv: Ja, en film brukar vara skönt att se på :)

Slappa, är för trött för annat + halva dagen har ju redan gått <3

Julia

Sv: Okej :-D

ta det lungt oså, själv? :D

Julia

Sv: Ja att det är, ligga i sängen och kolla. Ännu skönare :)

maisah

sv : okej samma :)



händer det ngt speciellt idaG ?

A

SV: Japp :)



Fint :)

maisah

sv: samma :)



händer det ngt speciellt idag då ?

Alexandra

vackert :)

Julia

Vad har du för favorit film? :)

Alexandra

gott nytt år! :)



missa inte min tävling jag har i bloggen just nu, vinsten är en ögonskugga från "make up store".



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-en-ogonskygga-fran-make-up.html

sv; ja super! :D vet du hur man sätter ihop bilder så som jag gjort i min header i PS ? :D

kram

Ella

SV: Tack det samma! :-)

Julia

Sv: Ja, nu ska jag åka till farmor och farfar :)

SVAR: Så bra då! :D

sV; okeh hur gör man för en enkel förklaring då? :)

Linn-Lay

man tackar så mycket :D

Frida

Vilka häftiga bilder! :)

sV; okej men där vet ja med hur man gör de :d

inte jag heller.. skönt!

Nu måste jag hämta plåster ;)

cornelia

Galet snygga bilder!

Cecilia

Har inget stativ så mina foton blev inte så bra :/ så såg jag inte heller så mycket "roliga" raketer, mest små eller såna som bara är på marken och det är ju inte så kul att fota. Men dina var fina :)

Anonym

vad är ditt nyårslöften? :)

elin

Vilken fin bild! :D

Elin

Fina bilder :)

viktoria

SV: dsm! :D

Fina bilder! blev inga fyrverkeri bilder iår för oss, det regnade underskylt regn på oss hela tiden (Y)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR