Filmtips: Street dance


En superbra film för både killar och tjejer, vare sig du är fem eller nittio år gammal. En film där danserna street och balett förekommer. En bra blandning! 

Filmen går ut på att ett gäng street dansare övar inför en dansfinal och försöker hitta en lokal de kan öva i, och de hittar en. Men ägaren går med på att hyra ut den gratis endast om hennes balettdansare får vara med i deras dansgrupp och i dansfinalen. Det börjar med att balettdansarna är pessimistiska och vill bara dansa balett, men lär sig småningom mer och mer street dance. Men det vinnande numret måste ha något speciellt - så de kommer på en idé! De blandar street dance med balett. Hur går det då? Det får ni se i filmen. :-)

M A J A

Verkligen jättefin blogg! :)

Den där filmen fick min kusin i julklapp ;)



Jag pillade upp en sårskorpa.. Opps <3

hehe :D

N

sv; tack, desamma!

haft en bra dag? :)

M A J A

sv; Ja, ska vi lägga till varandra? ;)

Fast tog bort det ;)

Emelie

Goo blogg! :) Allt väl?

Alexandra

den verkar bra :)

Ska du se på fångarna på fortet (bloggare) ? <3

riim

Hoppas du hade en bra dag igår!

har faktiskt aldrig sett step up

Emelie

BRA HÄR MED! Vad hittar du på då? :)

clara

Tusan vilken fin header!:D

Ja, det ska jag <3333

clara

Jag följer inte bloggar genom bloglovin, men lär kolla din lite då och då ändå!:)

Emelie

Gött gick också ut innan, superskönt, nu inget sp :)

tacktack!:D

sv: ja, gott nytt år! Jag har verkligen höga förhoppningar - visst är det bara en dag som alla andra egentligen, men det känns ändå som en "nystart". 2011 - here I come! ^^



Vad gör du nu då, är allt bra idag?

M A J A

sv; har lagt till dig nu, lägga till mig? :)

Anonym

HAHA?

har precis sett den ? :D



sammaträffande <3

clara

Det ska jag!

Hoppas du får en bra kväll:)

clara

Tack du!:)

din sko :)

clara

:)

har du några nyårslöften iår? :D

alexandra

den filmen är grym!

Mirre<3

Har sett den filmen den var grymt bra :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR