Favorit modebloggar


Rumi Neely - Lisa Olsson - Anderas Wijk - Louise Carlstedt

Här kommer en uppföljning av mina favorit fotobloggar, men denna gång är det modebloggar jag tipsar. De som jag gillar bäst och läser! :-) Vilken är din favorit modeblogg?

sv; Hehe Jag med! :D

Tilde ♥

ja, vad gör du ? <3

Tilde ♥

jo,jag gör inte så mycket ;)

alma

jag vet inte, läser en massa olika bloggar :)

fin blogg! :D

HA EN FIN KVÄLL SÖTNOS :*

bra bloggar! ^^



nejmen usch, så tråkigt..<3

De ska jag kolla in :) brukar bara läsa lisas och andreas har jag varit inne på nån gång bara - å han sjunger galet bra!

JULIA

Sv: Vad kul!

Allt bra idag? :)

smilla

sv: jo samma här:)

M A J A

sv; Härligt, bra här! :)

Tack gulliga du :)



fotade du något i för går :)

hejsan allt bra ?? :)

SV: jo det är bra :D

Vill se, vill se :) vill se hela dig. för det är väl du som ta en svart streck runt ögonen eller så.. haha ;)

Felicia

sv: haha :DDD

det är bara bra med mig :)

vad gör du ??

Frida

sv: jaha, då var det inte lika svårt som jag trodde! ^^

Frida

- inget! vad har du gjort idag då? :3

JULIA

Sv: Jo dte är jättebra med mig idag :-)

nej jag svarar på kommentarer och har tråk

:(

vad har du gjort idag ?? :D

Du har kameran i vägen ju.. ;)

Felicia

sv: haha okej :D

JULIA

Sv: Ja, vad ska du göra imorgon? :)

JULIA

Sv: Jag vet inte, slappa kankse :-)

ny design insatt, kommentera ärligt vad du tycker :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Jaha så tänkte ju inte jag ;) haha ska göra de nu :)

Felicia

sv: ... e best ! ;) <3

nee jag har slappat igen och fixat foto till mitt pass :D

fint tyckte jag :)

lisaplace & kenza är mina favoriter :D

Frida

- kalas :)

Olivia

Håller med dej om att de här bloggarna är riktigt bra! Precis som din.



Förresten, var gärna med i min tävling om ett supersnyggt örhänge!Kram. http://lipstick.webblogg.se/2011/january/tavling-avslutas-151.html#comment

Lova

Älskar Febbs!

Har inte läst de andra, kanske ska? :)

sv. (:<3

va görs sötnos ?

Glad att du fick det!



Jag själv gillar Andreas blogg väldigt mycket :) Kramisar

frida

min favorit modeblogg är nog http://nyheter24.se/modette/fridagrahn :)

alaa

håller med!! speiellt lisa place och fashiontoast!

FEBBS

GUD VA KUL!!! HAHA TACK SÅ MKT! EJ SETT DET HÄR :D<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR