Drip drop


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

elin

planer för idag? :)

elin

Ska fira mig lite fyllde år igår sen så ska jag vara med kompis :)

Tilde ♥

ja , precis nu när julen är över vill man bara ha tillbaks sommaren ..

svåra o missa, grymt snygga ju :D

Julia

Sv: Vad kul :-D

Tilde ♥

Det är tråkigt :(

Felicia

sv: tack det samma, lite eter :D

Julia

Sv: Jag hade en blogg förut, jag tog bort den för ca 1 år sen tror jag, sen gjorde jag denna blogg i september tror jag :-)

Jo, eller lixom 3 månader (MINST) kvar till våren lixom ;)

Svar: Varsågod :)

Det har börjat bra, sjdå? :)

Fast när all snö är smält på våren är det hur härligt som helst. Längtar efter converse <33

julia

Jag fotar ju med en nikon d3000. Om jag ska tex fota hästar som springer hur ska jag göra då som? ibland blir det ju bara suddigt..

Första gången man har shorts utomhus. När an kan ligga och sola <3333

julia

Sv: Jag har kollat på det, men hur byter man till manuell läge? det förstår jag inte riktigt..

emma

sv: åh så bra:D

Man är så blek på vintern ;D haha <3

Svar: Skönt att höra :)

julia

Sv: Okej, men ibland blir det ju bara helt svart eller nått? :o

FIN BLOGG!!

Svara gärna på Dagens Fråga hos mig :)

KRAM

Frida

- allt bra idag? :D

SV: Okej, tack! :)

Frida

- aa!



btw fina bilder

Svar: Tack så mycket! :) Dina vattenbilder är också fina :)

Felicia

SV: HIIHIHIH JAA HÄR E JA !!! :d

Svar: En Canon eos 400d, såg att du hade en 1000d :)

Alexandra

superfina bilder :D

sv: Tack så mycket!

fina vatten bilder :)

vad ska du göra idag då?

Felicia

sv: o u m a i g a d , de va hyvää ! håller på o lägga bildbomb , de laddar.... :--)

lisa

hejhej allt bra?:)

Söt design !

- ok ;).

sv; :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen :) sjdå?

fina vatten bilder :)

A

Vart har du fotat bilderna? :)

snygga bilder! :)

Ebba

Fina bilder!

Det är jätteroligt att fota vatten!

Fina bilder!:D

fina bilder :)

gott nytt år :)

ha en fin fortsättning!

anna

Vilka fina bilder! :D

åh, jag blir avundsjuk! Jätte fina bilder :)

Du är en grymt duktig fotograf!

Skulle vilja va lika bra! o:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR