Dresscode


Tröja Nelly / Jeans Nelly / Accessoarer Lindex & Nelly / Skor DinSko

Igår blev det en dag fylld med tre timmar av snömockning och det verkar bli det idag också. När slutar det snöa egentligen? Det ryms inte mer snö, eller så får vi helt enkelt öppna en slalombacke på gården. Inte klaga nu, snön är ju ändå så fin!

Julia

Sv: Filmen Arn? =)

Julia

Sv: Ja den var bra, fast jag hatar när dom krigar, också var ju hästar med och ja, många dog..

Julia

Sv: Jodå, såg du också? :)

Julia

Sv: Jaha okej, dom är bra! :-)

sv: hej! :)

jo det är bra själv?<3

Julia

Sv: Om du läser mitt senaste inlägg, visst kan det stämma eller vad säger du? :-)

fin outfit <3

Ha en bra dag :)

Julia

Sv: Okej vad bra! Vad ska du göra idag? :)

Julia

Sv: Jag vet faktiskt inte :-)

Allt bra? :)

Skönt :D jodå!!!

Planer för idag?

hihi okej :) vad tränar du?

Spännande :D är du duktig?

sv: vad bra :D

jag vet inte du då?

Jo hehe :P Hur länge har du hållt på med det?

- ahh ;) vad ska du göra idag då?

svar: tack, det tycker jag också! :)

har du varit med på listan någon gång? :)

sv: okej! :)

sv: Hihi ja visst var hon :)

svar: ah, najs, när då? ;)

sv: håller med!:)

Kitty

- tack!

din är inte så dum den ehller ;)

Oj vad kul hihi :D

svar: ah, jag vet, på min födelsedag förra året, låg med på listan, och hade över 1200 besökare tror jag :D

Kitty

- så lite så;)

vad hittar du på?

sv: jo till sommaren! :)

svar: ja, ujuj, på sin födelsedag också :D

sofia

Sv: Så roligt att du vill vara med :D Kika in ikväll och se om det blev du! :)

Ahaa okej =/ vad jobbigt. Själv har jag ridit sen jag var pytteliten, men tröttnar inte :P

rosmarie

snygga skor!

Julia

Vad gör du? :)

sv (:<33

Allt bra med dig? :)

Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig, kika in och kommentera jag är med och glöm inte att skriva din bloggadress!

Det skulle väl inte sitta fel med lite fler besökare på bloggen? :D

Lycka till!

hejsan allt bra ?? :)

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg! Dagens länk avslutas imorgon kl 12.00! :D Du får spamma hur mycket du vill ;)

Jo men precis hehe :)

Va gör du? :D

Åh vad skoj :D blir dom bra?

Skicka gärna hit lite vettja :D

Hehe ;D Gör du nu?

Hahah vilket jobbigt problem ;) xD

felicia

snygg outfit:)

Snyggt :)

Emmy

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR