Det var en gång en ekorre...


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

... som befann sig på en gård och tog fåglarnas mat. Han trodde att ingen såg honom, men det var någon som gjorde det. Den "någon" hann ta fram kameran och klicka av några bilder. Han såg att någon fotade honom och sprang iväg. Snipp snapp snut, så var sagan slut.

Svar: Låter bra ;D

Svar: Sen 28 mars 2008 ;D sjdå? :)

Tack tack snälla du :)och gott nytt år lite sådär i efterskott till dig också. :) hade du en bra nyårafton?

julia

svar: tack :)

grymma bilder!

riim

Ja den var bra:)

coola bilder!

maisah

sv : ingen orsak :)

Hej!

Hoppas allt är bra med dig denna ljuva vinterdag?:)

Kram

Amanda

Den är köpt på bikbok!

Allt bra med dig? :)

emma

hej,fy va fin design !



haft en bra dag ? :)

Svar: Aha, okej! :)

Amanda

Okej, skönt att höra! Med mig är allt bara bra.

Vad gör dudå? :)

emma

sv: den har väl varit lite tråkig sådär men de blir nog bättre ;)



du e jätte duktig på att ta kort verkligen !

ellinor

Fin blogg! ska vi följa varandra via bloglovin? (:

Okej,jo de e toppen!:D

Planer för dagen?:)

Gud vilken fin blogg du har! :)

alexandra

sv; aa :)

naaw så söt :D

Julia

Sv: Jaha, haha vart ändrar man bländaren? :)

Julia

Sv: Okej tack för hjälpen! :-D

sv. hej hej :D

jo dte är bra själv?<3

Julia

Sv: Bra! Vad gör du? :)

Ska vi länka varandra?

Julia

Snygga bilder!

sv; Taack! :D



Söt ekorreeeee! :D

Okej,jag ska spela sims!:D

sv; Okej, samma här :)

sv. vad bra :D!

emilia

Hejhej!



Superfin blogg du har! Gillar verkligen headern :)



Du ser ut att kunna mycket om design och du har även gjort en jätte fin, så då tänkte jag att jag kunde fråga dej och hoppas på hjälp! :D



Jo, det är såhär att jag håller på att göra om min blogg, väldigt mycket faktiskt. Och jag har då stött på massa problem, några har jag lyckats lösa medan jag inte har en aning om hur jag ska göra med vissa..



Om du går in på min blogg så ser du..



1. ..att menyn sitter fast i headern! Den vita kanten till vänster ska inte vara där. Vet du hur jag får menyn att sluta vid klockan? :)



2. ..att jag har ett avstånd mellan menyn och inläggen, alltså dom sitter inte ihop, utan bakgrunden syns däriemellan. Sen om man klickar på kategorin "-annat" med bindesträcket som finns under "FOTO" (eftersom det är den ända kategorilänken som funkar för tillfället) så ser man att avståndet mellan dom ökar. Vilket dom INTE ska göra. Vet du hur jag fixar det?



3. ..att jag har underkategorier. Om man kollar i Google Chrome (webbläsaren som jag använder) så är kategorierna på rad UNDER varandra. Det är även så i explorer. Och det är så jag vill ha! Men om man kollar i firefox så är kategorierna BREDVID varandra, vilket gör att det ser väldigt rörigt ut. Jag vill alltså INTE ha så. Vet du hur jag fixar det då? ;)



Det skulle betyda jätte, jätte mycket om du kunde svara på iallafall EN av frågorna! Ha det bäst!

Julia

Sv: Okej, men det är lungt! :D

Nu har jag en fototävling på min blogg med temat vinter du kan delta & läsa mer här:



http://photosbydavid.blogg.se/2010/december/foto-tavling.html



Lycka till!

sv. varsågod :D!

Fanny

galet söt!

Alexandra

aaw så söööt :D

emilia

sv: åh, tack så jätte mkt för hjälpen! :D ska kolla om det funkar :)

kmr säkerligen börja följa din blogg! :)

kul :D!

sv: skapa eget företag! :)

sv: aha ;)

jag ska kolla på film :)

Julia

Sv: Ja! Vad gör du? :D

sv. måste ha en ide! :)

Jamen... alla har ju inte det ;)) <3

Agnes

Bra bilder!

Vart hittade du bakgrundsbilden till din blogg?

Eller har du gjort den själv?:)

söt ekorre! :D

michaela

fina bilder!

Anne

Haha Gud vilken söt ekorre

:D

naww så sött med en ekorre!



Svar: Ja nu blev de lite mysigare iaf=)

åh va söt! :D

söt ekorre :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR