Brighten up your day


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II
@ 50mm - 1/1000 - f/7.1 - ISO400 

Idag kring 10-tiden på morgonen hade vi solförmörkelse, men hann inte fånga det på bild så det blev en vanlig fotorunda på stranden i stället. Solen har inte varit framme på länge, men nu var den det äntligen! Härligt att sluka i sig lite D-vitamin och bara njuta av solskenet! ♥

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

allt bra idag? :)

Tove

Förstår att det är roligt att fota om man fotar lika bra som du! Ska gå på bio :) Följ mig via bloglovin om du har lust. Puss

Cajsa

med mig är det inge vidare idag tyvärr. :(

manuella

ja!har du en systemkamera?

A

SV: Japp :) Men jag bakar faktiskt inte så ofta.. ^^

sofia

SV; oj, jaha :( vilket datum fick ni jullov?

Cajsa

fina bilder btw!



nej engentligen nite...det bara är...inge bra...

sofia

SV; OK ^^

Fina bilder, du är duktig du! ;)



SV: Jag gillar det mycket, så jag skulle rekommendera det! ;)

Är Canon EF 50mm f/1.8 II bra? ;) Funderar på att köpa det och det är ju rätt billigt också, :D

Fina bilder :)



Svar: Nej, känner inte den familjen :)

manuella

Vad roligt!

Hej sötis (: nu har utsett vinnare av båda mina tävlingar! kolla in om du vann något av dem? annars finns de ny tävling på bloggen. kolla in (: kramis!

Sara

sv: Tack, detsamma! :)

Emelie

Hej! Svara gärna om dagen ämne på min blogg! :) Annars vill jag också önska en fortsatt bra dag! :) Kram

sv Kul att du är med sötnos & lycka till<3

vad har du för dig då? (:

andrea

fina bilder :)

Svar: Varsågod :)

julia.

härlig blogg

manuella

<3!

Ida

sv: okej, härligt! jo allt är bara bra :)

Cajsa

göres sötnos?

Alexandra

japp bilden är från grekland! :)

fina bilder :D

Lisa ♥

- jaa, det var det. Allt bra?

Cajsa

jag försöker skriva ett nytt personligt brev till auditions för i år... går åt helvete rent ut sagt. :P

sv ja fryser fortf xd<3

Lisa ♥

- Svarar på komentarer :) själv?

Cajsa

dansforum, BA och Bjärnum. :P

Sv: ja, det är ju alltid roligt med lite längre lov :)

sv: ja, det har jag! Tack så mycket :) Din är också fin. :)

Utan sex i livet kallas du oskuld men nu försöker jag/vi hitta en "titel" på vad du kallas utan kärlek i livet. Har du något förslag? =)

Ja :)

bella

åh va fina bilder :)

Woho, HUR roligt är det inte med det? ;)



Cajsa

haha nja, inte precis. :P

Cajsa

drar från datorn ett tag men kanske höres senare.

emmi

- usch!! hur kommer det sig att du börjar så tidigt? :(

amanda

Fina bilder!

Okej, nej jag gör ingenting.. är med ett par vänner. Vad ska du hitta på idag då? :)

kram

Amanda

Okej okej :)

Jättefina bilder! :-)

M A J A

sv; Åh, imorn alltså?

Jag börjar skolan på måndag, bara 5 dagar kvar. ):

emmi

- haha fy, jag hade blivit skit sur!^^

går du i gymnasiet eller? kram

emma

vilka fina bilder du tar! :)

Lisa

Hejsan! Fin blogg :) Vad har du gjort idag? <33 Kram :)

Fina bilder (:

Kram

shit va snyggt :o<3

emmi

- åh vad roligt =) vad för linje? kram

alexandra

fina bilder!

Cajsa

tillbaka. det är samma avsnitt på masterchef som jag såg igår...ganska irreterande. :P händer annars då?

Lisa

jaha vad kul :D <3 jag har shoppat ;)<3 men vad ska du göra imorgon då :D <3

HejHej!

Allt bra? ha en trevlig dag.

Kram! ♥

SV: Då får jag ta och införskaffa mig det! ;)

Galet fina bilder. Du är asduktig på att fota! :D

Cajsa

heh ok. :P

jag borde egentligen packa västan än att sitta vid datorn och tv. :P

SV: Jo, alla säger ju att det är bra och det kostar bara 995kr, ;)



Btw har du ett batterigrepp?

Ååh! Vilken fin header!

Trixie

Vilka kanonbilder :)

Lisa

oj vad tidigt din skola börjar :( men det är väll iallfall kul och träffa alla i skolan eller ?<3

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

sv: varsågod :)

nu börjar ja videoblogga :D

Frida

Fina bilder, och blogg i huvudtaget! :D

Lisa

vad bra :D <3

Cajsa

heh, det är mycket vi borde göra men det verkar inte gå så bra för någon av oss..xD

vill du följa mig på bloglovin ?=)

Cajsa

ja, verkligen! :O

heh, borde verkligen dra mig men kaaan inte! :P

Svar: Hehe okej :) Samma här :) Vad gör du idag då? :)

Hur länge har du tagit foton ?

andrea

sv: anytime :D

asfina bilder :D

ha en bra kväll!

kram :)

jätte härlig blogg!

allt väl?:)

Julia

Sv: Va? Jag fick 21 december! Vad lite lov du fick :o

Frida

sv: ja det ska jag :)

allt bra med dig ? :)

SV: Okej, är det bra? :)

SVAR: jo det är bara bra med mig!:)

SV: Men vad är det typ bra för? :) Visst är det föra att kameran ska bli stadigare att hålla i?

SVAR: gillar det också!:)

Frida

sv: härligt! :)

Johanna

OKej så kul :D

Jag går i nian, så alla nationella prov nu i vår...

Dagens länk på min blogg avslutades kl 12.00 idag, jag var ej hemma då, men men, jag säger till nu iaf, vann du inte, så kan du anmäla dig igen i samma inlägg ^^

sv (:<3

va görs?

MEREI

- great !

Det låter ju super! :)

härliga bilder! :)

SV: Aha, okej! ;)

JULIA

Sv: Ja! Vad konstigt :o

Vad har du gjort idag?

A

SV: hehe :)

Martina

Vilken underbar bild!

emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling-1.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

sv: tack snälla!

Jenny

Fina bilder! :)

KalÅskar

SHIT VA FINA :O

Just nu har vi en veckans blogg-tävling på nittibast! Så när ni ändå tittar in så kan ni ju passa på att vara med? ;) http://nittibast.blogg.se

michaela

sv; smart! :D



sjukt fina bilder:)

Sabine

Sabine

fina :D

LIENE

Tack:)

Fina bilder!

Grymt fin blogg! Var gärna med i Dagens blogg! :) Kram

emma

Hejsan, gillar dig o din blogg, ska vi följas via bloglovin? kramis :*



//wwww.emmababy.se

Tilde ♥

Allt bra med dig idag ?

julia

svar: haha, ja :D

fina bilder!

Yasmine

Jo, det är väl ok med mig :)

Haft en bra Tisdag?

Tack sweetie !! roligt att du gillar min blogg :]

E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra tisdag? :)

N

sv: det är bättre :)

haft en bra dag?

Josefin

Har en fråga hur gör man för att ställa in bländaren på din systemkamera? :)

bella

allt bra? :D

CH

sv: tack så jätte mycket att du vill göra det :)

Det betyder enormt mycket :D

Frida

Jättefina bilder! :)

Emilia

Gu vilka fina bilder :) Kram

fina bilder :D

alaa

grymma bilder :D

MY

gud va fina bilder du tar!!

underbara! :)



Ha det fint

Gabriella

Snygga bilder!! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR