We love WEEKDAY

Jag älskar Weekdays kläder. De sticker ut lite från mängden, inte lika som alla andra (GinaT, H&M, Lindex osv). Weekday har helt enkelt hittat sin egen stil och det är den vi älskar!

Gillar du Weekday?

Fanny

Jätte fina kläder :D Gillar speciellt den stora svarta tröjan :)

Lanah

Sv: Vad roligt att du är med och tävlar! Får önska dig stort lycka till. :)

Jullan

sv: Jaha, ja Tinkerbella är väl en av mina stora favoriter också, men jag gillar även Nevnarien :)

Josefin

Coola kläder :D

Jessica

Bara bra. Fina kläder!

Ellinor

Ja! Gillar din blogg oxå :P

Ida

Frågestund i bloggen!

Du frågar, Jag svarar ♥

ÄLSKA weekday, kan gå en hel dag i deras butik vid hötorget!

Så jävla bra att ZARA och weekday ligger nära. Sveriges två bästa butiker. Helt klart.

Älskar weekdays cheapmonday avdelning! ;)

therese

sv: ja, jag älskar marstrand!

och ja, jag älskar weekday :D

Jessica

Nej har aldrig gjort det faktist :P Du då?

Jullan

sv: Okej, och du får gärna lägga till min :)

Alice

Håller med! :) Jag gillar definitivt weekday, grym butik ju!



Följa på Bloglovin? :)

therese

sv: hehe :D följa varandra via bloglovin? ;)

Ellinor

Sv; Har inte bloglovin, ska skaffa..

therese

sv: jag lägger till dig direkt! skulle du kunna vara så snäll då och lägga till mig också kanske? :D

Så mycket snyggt!

natali

Gillar bloggen :D



vad händer annars idag då ? :)

Yesyes! :)

Gillar din blogg starkt kommer kolla in här varje dag nu :D

therese

sv: tack, har lagt till dig nu! :D

sandra

love weekday!

therese

sv: äh :)

svar}

brukar krydda med taco krydda på min köttfärssås, så himla gott! :D

SVAR Nej, den butiken finns inte här där jag bor :/

Mycket foto, du skriver bra & om intressanta grejjer! :)

Felicia

sv: PHOTOLENSEFFEKT. <3

sandra

nä :(

Fanny

Svar: Nej, jag har aldrig hört talas om den butiken förren nu! Tror inte den finns här där jag bor :/

kikar in för att önska dig en trevlig helg! :)

Hur mår du idag? =)

ciiz

såå gott hahaha men kan inte göra de, och mamma har ingen lust :P

I löööve den första svarta!



Jätte söt och fin blogg :)

Kram

Ebba

Snygga toppar!

Josefin

superfina grejer!!! =)

CHRISTINE

love them!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR