Vilket höstplagg?

Jag måste säga att jag inte riktigt vet. Jag kör helt enkelt min egen stil. Men en skinnjacka, polotröja, leggings (H&M har ett par supersnygga leggings där hälften är tyg och hälften är läder/skinn) - det är ju något som alltid funkar. Vad tycker du? Vad måste du ha i höst?

tack! :)



svar på din fråga: jag måste ha en såndär skjorta! Ungefär en sån där som jag la upp i bloggen ! kram (:

Alicia

Leggings! :D

Jag kan inte leva utan min skinnjacka och mina stooora och mysiga halsdukar! (:

sandra

massvis!

Elin

Sv; Vi kanske kan följa varandra ? :)

Sv; Tack ^^

Emmy

sv: Med mig är det sådär. Vad gör du idag då?

emilia

följa varandra via bloglovin, :) har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig!:)

Elin

Sv; Jag följer dig nu. Säg gärna till när du följer mig. Kramar

Elin

Sv; Tacktack!:)

Jag tycker typ, rutiga skjortor leggings och boots eller tygskor! :D

Ottilia

Sv: Tack så mycket! Föresten du har Jätte snygga foton och intressant blogg ;)

sv; hihi, det var riktigt gott :D

Lanah

Tights, skjorta, halsduk. Det är mina 3 måsten i höst!

Vilma

Sv; Jag firade min lillebror ;)

Johanna

rutiga skjortan + en stor fet halsduk, ;))

Lanah

Sv: Haha, ja! Allt bra idag? :)

Halsduk / leggings & kanske en blus? :)



sv; tack så mkt! ;D

Linnea

SV: Haha det är väl ba att börja ;) !

Lanah

Sv: Jodå, allt är bara fint!

Jag måste nog säga den stora halsduken ;)



SV: Done and done, lägger du till mig ;) Kram!

Tacktack, din med :) Ja det har ja

Johanna

och mysiigt :DD

sv: haha, i love! :D <3



de som JAG måst ha, är en skön mössa, och... YLLESOCKOR. :DDDDD

sv; tack så mycket :D

chennie

Allt som känns skönt och snyggt är ett måste för mig men älskar höstskor (kängor, boots m.m.)

gött ;D

jaa :)

jadu stora halsdukar och stickade tröjor är nog de jag kommer använda mest =)

Ebba

Asså jag vet inte, jag tänker bara köpa lite tröjor hehe :D

emi

en stor halsduk med matchande handskar! sen till vintern så vill jag verkligen ha en vinterkappa i någon ljus färg också ^_^

takai

svar:

awh tack :D

sofiiiie

naw tack sötnos ^^

zandra

åh, bra fråga! är det okej om jag gör en liknande fråga i min blogg någon dag? (a)



sv: aha, okej :)

jo, men den är bra ju! :D fast har dock tröttnat lite på den, hihi.

a

Svar; Tack så hemskt mycket kära du! Din blogg va också jätte fin!!

Ha en trevlig söndag! :)

julia!

jag känner att snygga jackor är ett måste!



vad gör du idag då? =)

sv; jag gillar din blogg, men jag använder mig knappt av bloglovin. Men jag är en trogen besökare ;)

Hanna

Hej,



Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/



Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com



Hoppas på din medverkan :)



<3

josefin

yees.. jag ska redigera en lite liknande bild.. men nu skall jag ut och fota lite fina höstbilder :) Kommer du med ? ^^

E M M A

sv: okej, ska snart duscha :P

allt bra idag? :)

kotte

tack :D

Jessica

Okej =) finns den affären i sverige eller bestället man?

visst är den :)

skinnjacka i fårpälskrage :)

Tina

Det stickade och stora är ett måste i höst!

Alicia

Nja,inte mönster helst enfärgat för min del ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR