Vilken bloggare vill du träffa?

Jag skulle vilja träffa min förebild inom fotografi - Tinkerbella! Tänk er en dag med henne eller med din egen bloggvärldsidol. Självklart vill jag träffa många fler, men just Isabella vore häftigt. Förutom de fina fotografierna är hon ju så söt och har otroligt bra stil! Så vem skulle du vilja spendera en dag med?

sv: ja :D allt är bara fint :) själv?

jag skulle vilja träffa kenza, eller kissie ;)

sv: för att se hur dom är i verkligheten, om kenza är så snäll och söt som hon är i bloggen och om kissie är så bitchig som hon är i bloggen :p

Julia

sv: okej :) Jag gör inte så mkt ska plugga matte! ^^



Jag skulle vilja träffa Kenza eller Foki

Kram//julia

tackar :)



foki skulle jag för hon verkar va så himmlar cool eller kissie och säga vilken loser hon är :P :)

sv; :)

vad gör du? :)

Julia

sv: japp :D

Kram//julia

sofia

ja det är bra med mig,hur ärdet själv?:)

min dag har bara varit bra :)

Felicia

sv: nej, dina blev mycket finare!



jag skulle vila träffa photolens (= hon är rätt cool tycker jag.

svar: Ja det var jättevarmt o skönt! Du åker väl snart du med? :)

zandra

Kenza, hon verkar så härlig o bjuder på sig själv :)



sv: Kul att du vill vara med :) Kika in senare ikväll för att kolla om du vann! Vinner du inte idag - kommer alltid en ny chans imorgon!

Jag har varit i kalmar,dd?:)<3

Jag vet inte, kansske nevnarien! :D

sv: ja, tänk om det ändå var så lätt :/

zandra

sv: ja, visst är den :)

Nellie

Varsågod. :)

Foki!

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

sv: oh vad kul :) allt bra?

simone

Humm.. känner redan dem jag beundrar så det blir svårt :P

ingen aning vem jag skulle vilja spendera en dag med faktiskt!



sv; inte så mycket :)

julia

kenza :)

isabelle

Svar. hihi :)

Jag skulle vilja träffa Kenza!!

- För att hon är min idol?

Dig så klart!:D <3

jag skulle nog vilja vara med Kenza, hon verkar vara en skitgo tjej :) med humor och lätt att umgås med.

Kissie skulle vara intressant att träffa också. Se hur hon egentligen är.

christine

kenza och foki, och sen kissie bara för att se hurdan hon e i verkligheten :D

Linda

Foki! :) Eller ja Kenza, eller sen dej? :) Svårt.

emelie

hej! hur är det? =)

cissi

Jag skulle helst vilja träffa dig, och fannyninas.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR