TIPS: Ladda ner typsnitt


Detta är instruktioner för Windows XP, jag hänvisar er med Visa till Isabellas blogg, hon har det bra förklarat! :) Nedan ser ni några typsnitt jag tipsar, har precis laddat ner lite nya. Frågor? Var inte rädd för att fråga, fråga på!

Karolina

Sv:Min helg har börjat bra, sj? ^^

Elin

Sv; okej!:D

carro:)

jobbar du med då?;)

L

hej det var längesen jag kikade in :)

hoppas du mår bra!



hej, anmäl dig till kvällensblogg? sista chansen nu! :D<3

sannie

tack! vad äre som du tycker mest om den då? :)

Jag har jellyka cuttycupcakes :P

L

vad bra :D<3

lycka till!



vad tycker du om min nya design?

Jo jag med :)



har du bomb font?

L

aww, tack<3

Elin

Sv; Tusen tack!:D

sannie

hehe okej X)

jag är förvånad själv att det kunde bli så bra. Det är nästan så att man blir mörkrädd . höhö

carro:)

men det är ju kul :D

L

nu är kvällens blogg vinnarna uppe på bloggen! kolla om du blev en av dom, om inte har du kanske bättre lycka nästa gång kraam :)<3

EMELIE

sv: hehe okej :) får ta en titt på den någon gång

- Klara

Ska väl ut och filma lite, får se var det blir för konsekvenser av det haha ;)

emelie

haft en bra lördag? :)

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

E M M A

sv: okej, jag ska väl se på tv :P

haft en bra fredag? :)

Nathalie

Håller med :o men imorgon får man hoppas att tiden går fort iallafall och veckan med :P

andrea

Hej!

Allt bra med dig? :)

Karolina

Sv: :) I helgen... Igår var jag på resturang med mamma och idag ska jag åka till Väla med en kompis :) Vad har du gjort/ vad ska du göra i helgen??

Arzu

sv: Ja här med ! :)

carro:)

japp :D

Josefin

Tack för tipset! Vad kul att ha nya textsnitt! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR