The 3 winners


LOVEHANNAH.BLOGG.SE
Denna rosa, söta blogg drivs av en 11-årig tjej vid namn Hannah. Hannah fixar sina snygga naglar, visa sina fina outfits och lägger upp modeinlägg. Besök den söta tjejens blogg nu! 

CHRISTINAERIC.BLOGG.SE
En fin tjej med snygga bilder. Dessa ord beskriver bloggen bäst. Christina brukar ha fotodagar med sina vänner och förutom fotografering gillar hon också fotboll. Hennes blogg innehåller mest naturbilder och är värt ett besök! 

SWEETHAWAII.BLOGG.SE
12-åriga Miranda är personen bakom denna blogg. Miranda skriver om sin vardag, fotograferar olika bilder och lägger ut videoklipp på låtar, videor osv. En väldigt söt blogg med mer eller mindre allt! Gör tjejen glad och klicka in på hennes blogg.

zandra

sv: okej :)

bättre lycka nästa gång!



Allt bra annars?

grattis till dem :D

l

ha en bra kväll

- Vaf roligt jag vann men jag länkade mig många gånger också :) & Roligt att du gillar min blogg ;) <3

grattis till dem :)

ja visst är den :) jag älskar den :)

- Märkte det! :) Vilken är din favorit blogg?

zandra

sv: härligt hörru!

jo,det är bara bra :)

vad har du för dig då?

- Fokis! hihi! Hur många läsare har du per dag?

- 100 typ!

sv; åh tack! <3

på bubbleroom :D

c

yey, jag blev en av dem tre som vann :D

och tack för att du tkr att mina bilder är snygga :D:D<3 hehe

sandra

fin blogg!

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

zandra

sv: okej :p

musik o kommentarer!

idol ikväll?

tack så mycker för hjälpen raring =)

Mickaela

Vad tycker du om Kenzas smyckeskollektion? Säg gärna vad du tycker på min blogg :-D

taaack<3

Alicia

ok :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR