Svart & vitt


Inget av detta skulle jag tacka nej till. Jag älskar höstmodet, även om det är väldigt dystra färger. Men vad gör det. Svart och vitt är ju också fint, eller hur? :) Linnet var helt fantastiskt vackert & leggingsen kommer nog bli mina! Ge mig allt. ♥

Vilket plagg är din favorit?

L

nice D:

Elin

Mycket fina saker!=)

L

görs?<3

L

svarar på kommentarer :D

Elin

Sv; Jag gillar den randiga magtröjan/busiern mest:)

Kram

Josse

tack så mycket! :)

förresten ska vi lägga till varandras bloggar på bloglovin? :D

ninni

ååw, gryymt snygga kläder! :)

Daanne

Fin blogg, gjort idag då?? :)

L

nej,, :p



gissa gärna min tävling :D

Elin

Sv; :D

Josse

har lagt till dig med nu ;D

Nathalie

As snygga kläder :) Jag gillar linnet i vitt med texten på: Girls just wanna have fun :)

Demitra

sv; Tack! :)

andrea

Härligt! Jodå det är helt okej. Vad gör du?

Kram! :)

sv: tack :D fast ska snart byta header :D

Demitra

sv; Ja - den går på repeat i mina öron hela tiden ;))

Naima

Heej ;D Du har en jätte fin blogg dock har jag en fråga, är det du själv som har designat din blogg ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

L

får se sen om du hade rätt :)

ninni

sv: hmm, svårt val ;) äälskar dom två linnena och tightsen! :) <3

L

görs? :D<3

Josse

så lite så :)

L

svarar på kommentarer :D

ninni

sv: aah :) ..vill veerkligen ha dom tightsen, och jag har letat efter dom och så massor av gånger på hm, men dom har vart slut varje gång :s

hermy

hej skulle du tänka dig att göra en header till mig?

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag? :)

L

vad heter du?

L

okej..

L

grattis :D

ninni

sv: hahah, jah gör du det! ;D

Baseball jackan ofc:D har en sån^^



svar: min helg har varit toppen, din helg då?:D

Daanne

Typ jag med :D

Fint! :)



SV; jaa :D

Tack så mycket!:D <3

josefin

sv: johoojo mina bilder e först dåliga! :/

sofia

kul att du gillar den:)

Louise

Älskar den där magtröjan eller vad det är, har velat ha den jättelänge! :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR