Sunset I


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

svar: Jaha, det var ju riktigt billigt! :)

Ella

Jättefina bilder! :)

Veronica

Takk! Liker bloggen og bildene dine også ^^

m

körsbär & cola är mina två favoriter :)

vad är dina favoriter? ;)

sv: Ja, det kostar runt 6000 :) men jag har sparat ihop till 5200 nu :D

fina bilder :)

svara gärna på dagens fråga!

sandra

fina bilder!!

Anonym

åh tack desamma! :D <3

Anonym

åh tack desamma! :D <3

sv: Ja det är ju galet mycket pengar :) men jag har hört att det ska vara bra, så jag hoppas att det är värt det ;)

eliise

sjukt fina bilder alltså! :D

sandra

så lite så :)

SOFIAS

have a nice day!

Laura :))

Så fina bilder :o

Millaaa

super fina bilder! :)



sv; okej, typ plugga :/

eliise

så lite så! :D

emelie

sv; jaa!!

såklart, menar att där jag har min info där det står om mig, undrar om du kan fixa så som du har att först en ruta med info sen lite mellanrum med kategorier ja du förstår som du har och så menar jag att utöver dom rutorna så vill jag ha en under info där jag skriver om bloggen du vet. typ som denna bloggen: www.tinkerbella.blogg.se ':D

therese

fina bilder :)



sv; vad gör du?

så vackra bilder.



SV; visst är det:)

Så vackert !

Skitsnygga bilder!

Louise

Älskar solnedgångar! :D

Vilka fiina bilder, vad mysigt det ser ut!

jch

Fina och bra bilder.

Dilin

fina bilder :)

Frida

Jättefina bilder! :)

Underbara bilder :)

Em

fina bilder!

fanny

gulle :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR