Städat skrivbordet


Har suttit hela hela morgonen och sett på film, men jag kom fram till att göra något lite roligare - som att rensa upp i mappar på datorn. Gjorde mig en ny bakgrund och lade alla filer på rätta platser. Nu ska jag ladda ner lite typsnitt till datorn också!

Vad har ni för bakgrund på er dator?

Elin

Min helg har vart bra, sj?

Nathalie

Jag har en bild på mig själv på min dator :)



Tackar din med :) Händer på en lördagskväll? :)

Nathalie

Okey! Vad ska du jobba med? :) Jag ska bara slappa å glo på tv :)

Emma

Sv: Tack bara bra! :D

Din då? ♥

Nikai

tackar! :D

Du har en jätte fin blogg :D

Nathalie

Haha okey :P men då får du ha det så roligt i den dära kiosken :P Varför sälja glass nu när inga köper nån? :o

E M M A

sv: så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag? :)

Nathalie

Just det :o Det är skönare att jobba när det inte kommer folk, men det är tråkigare då :P

svar: ååh tack så mycket :D men mina bilder är ju inte alls lika fina som dina är ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

sv; ja den är så fin, har spanat in den ett tag men har aldrig köpt den. haha.



Jag har också en egen bakgrund, gjorde faktiskt en ny igår :D

- Klara

Vad ska du göra idag? :)

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

Arzu

Jag hade inte ägg hemma så jag kunde inte...



aLLT BRA ANNARS?

carro:)

hehe, tack !:)

E M M A

sv: Så bra, idag är det bättre :P

göru? :)

sv: tack <:

jag har en bild på mig själv och en nära vän :)

sandra

sv: den har börjat bra :) jag har jobbat idag- Hur har din helg börjat?? :)

JAg har en bild på min bästis! vad laddade du ner för textssnitt!

Elin

Sv; Tusen tack!:D

Allt bra med dig?

Själv är jag förkyld!

- OK!

Man tackar :D

Vad gör du?_

carro:)

vart med kompisar typ :P

dudå?:)

Elin

Sv; jag är sjutton. Du?=)

Kram

- japp vist e dem snygga!

sandra

sv: just idag jobbade jag på en kattutställning

Jag ska snart se tv!

Hittar du några coola fonter då?

Jag har en bild på mig och Kevin :)



SV; Hihi vad häftigt :D

Laura :))

Jag har Tokio Hotel 8D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR