Squirrel

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

Det gäller att fånga ögonblicket. Och jag lyckades. Eller nja. Men rätt bra blev det i alla fall. ;) Nu ska jag och min kompis C in till stan för att se Toy Story 3 & äta massa popcorn och pommes. I'm out →

svar: Åh, vad nice! ;D

SVAR: Haha, grymt. ♥

Sandra

Jag ska träffa ett gulligt par som bokat en kärleksfotografering med mig under eftermiddagen



ha en bra dag

kram

Daanne

Kan du fixa min blogg?? :)

Om du har gjort all grafik i din blogg så kan du VÄLDIGT gärna fixa min om du vill? :)

vad händer i helgen dåraa sötis? ♥

jch

Vad händer i helgen?

sv: jahaa :D den var grymt söt i alla fall! :)

Millaaa

sv; härligt, jorå de är okej :)

Rebecca

allt bra? :)

» Arzu

SV: hIHI TACK FÖR TIPSET.



Går det bra med påsen?

Laura :))

Den dära fotot blev lyckad som fan! :o hoppas ni har kul på bion! :D

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

SV; Okej :D



Göra imorgon? :)

E M M A

sv: okej, jag sitter hos syster :P

haft en bra fredag? :)

LINN

Fin blogg! Kolla gärna in min=)

Kram

Ebba

Söt! Åh jag vill också se Toy Story 3!!

linn

Varse!;)

vad ska du hitta på idag då?

linn

okej! vet inte riktigt men säkert vara med folk:D

linn

var med massa folk,grillade och såg idol!

som du kanske ser på bilderna;)

dura?=)

Gabriella

är du svensk eller finsk ?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR