Splash!

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

LISOU

ja absolut :) med dig?

Jo jag har en header.... Vad konstigt! Ska försöka fixa det nu så att du ser den :) Vilken webbläsare har du?

sv: min dag har vatt bra - har dock ont i huvudet.

cool bild :) jag ska ha en canon EOS 1000d nu :) är den bra tkr du?

kram

H A N N A

(sv) Jag har varit i skolan:)



Jätte fina bider!

Alice

Oj vilken cool bild! :o Hur fick du "splashet"? Hehe ;)

Sv; Ja det har jag väl, själv? :)

med mig är det bra, bara de att jag nyser hela tin, tror nog jag håller på att bli förkyld xd men annars äre bra :D själv då? kram

Sv; Tack, va härligt! :D

Ella

SV: Okej, jag använder också Photoscape och Picasa och ibland Picnik. :)

Tack för ditt svar!

LISOU

härligt :)



varit i skolan, så ska börja plugga snart! dudå?

Ella

SV: Jag har Photoscape 3.5, du då? :)

LISOU

okej :)



njae, lite företagsekonomi och svenska :) dudå?

Ella

SV: Måste säga att jag inte har nån aning, för jag laddade ner Photoscape idag via länken i ett av dina tidigare inlägg. :D

Tack, den var verkligen till nytta!

LISOU

usch och fy! haha

Millaaa

suuper fin bild! :) jätte cool!



sv; jorå de är bra :) sj?

Ella

SV: Tacktack, det blir jag nog :) Kramiz.

LISOU

hehe ja verkligen! ;)

l

ha en bra kväll :)

tack detsamma :)

Millaaa

sv; så bra :) jag har bara varit i skolan :/ vad har du gjort?

ja (: allt bra med dej då?? :P

l

gör du då? :)

Louise

jättefina bilder! :D

Gillar den med färg bäst! ;)

Ebba

jättefin bild! :)

Ebba

Jättecool bild! Saknar min gamla mobil som kunde ta sånna bilder :(

fin bild!

snygg bild :d

Snygg bild!

omg, super snygg bild och jätte fin blogg. :)

Sjukt cool! :D

MAARIAWH

coola bilder! :)

Frida

Häftig bild! :)

emilia

fin bild då;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR