Smyckesträd


129kr från Åhléns.

Mamma hämtade det med sig till mig idag. Tack! ♥ Nu har jag äntligen nånstans att lägga mina smycken. Jag tycker detta dekorationsträd är värt sitt pris och fastän det inte väger mycket kan man i princip lägga på hur mycket smycken som helst, stabilt alltså! Finns i färgerna svart och vit, i två olika storlekar!

svar: najs, vad har du gjort i helgen då?:D

Du borde testa den fonten! Den är grymt cool!

svar: elr hur:D kolla alla hennes smycken på hennes blogg:)



myst med pojkvännen hela tiden^^

Jo gör det!



Sovit gott i natt?

svar: ja, gör det du:)

yes^^

Jo =)

Händer idag?

L

ja :D



är det dina

Fota!

Vad jobbar du med?

svar: javisst är dom:D vill ju fan ha alla hennes smycken:D

Anna

sv: tack, detsamma :)



Va fint! :D

Haha okej! Så det har blivit en hel del glass under sommaren? :D

L

ja det var nice :D

svar: amen köp det då:D

Sandra

Sv. Tack!!

L

hehe :D)<3

svar: jamen varsågod, du kan ju säga till henne, Emelie, som tipsade hennes blogg om du vill, men inget msåte^^

Sandra

Sv. Ja då!!! Sj?

svar: tack;D vore bara kul^^

Praktisk, billig och snygg! Ett bra köp tycker jag :)

svar: hihi ja^^

händer idag då?:)

Spana gärna in min bloppis! ;)

svar: okej, vad jobbar du som/med?

ska bara chilla innan det blir kalas i eftermiddag:D

josefin

sv: men när jag int tar någo bra bilder och jag har inga någo bilder som jag is sätta ut på bloggen..

men fint träd :D xd

andrea

härligt! Jag svarar på kommentarer :) har du några planer inför veckan som kommer? :)

andrea

okej :) jag ska praoa hela veckan ^^

svar: åh, va roligt:D

MOOOLLYS

Tack :)

Haft en bra dag hittils? :)

andrea

på willys :)

bra att ha en sån :D

är allt bra? :)

MOOOLLYS

Härligt att höra.

Samma här hih! ;D

andrea

¨haha aa, det hoppas jag med ;d

Japp,men jag har inte bestämt än vad det ska bli för överraskning!;)

Har du något förslag?:D <3

Naima

Undrade bara :D men allt bra med dig ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Em

Hej Photolens!

Jag har precis startat en fototävling på min blogg :)

Du är ju bra på att fotografera så du skulle kanske vilja vara med?

Kram!

Sånt skulle jag också behöva haha :)



SV; Hihi :D

mAJA

Fin blogg , otroligt fina foton! ♥

Har en dagensblogg tävling på bloggen , kika in och var med vetja! :)♥

Daanne

hur många besökare har du per dag?? :D

ebba

anmäl dig till DAGENS BLOGG! :D

felicia

fin blogg! Kolla gärna in min

Karolina

Sv: Okej, lite synd att man inte kanske kan hinna ta det lungt. Men du kännar nog bra med pengar? ^^ xd

hey snygg, allt bra eller? :]

L

heheh :D<3

simone

snyggt ställ :)

LIENE

Bra med ett sånt, men skulle aldrig räcka för mig med ett träd:( haha

Millaaa

fin blogg! :D vad har du för kamera? :)

sv: det är bra tack :) sj?

E M M A

sv: Så bra, idag mår jag mycket bättre :P

göru? :)

Arzu

Den vill jag ha!

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

superfint :)

Louise

ååh, smart!

Skulle jag behöva, är ju snyggt också! :)

eliise

fan va snyggt de va :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR