Shoppingfråga

Jag shoppar allt som oftast på H&M och GinaTricot. Men jag har två favoritaffärer och det är Weekday och Nelly.com! Självklart shoppar jag även på Lindex, KappAhl, Monki, Cubus och BikBok, men det är mer sällan. Jag shoppar alltså hellre billigare och mycket än dyrare och lite. :)

Okej!:)<3

H&M,Lindex och gina tricot!:D

Olivia

H&M, gina, bik bok :D

Ebba

Jag har ingen favorit affär och får mina kläder lite här och var men jag gillar bikbok, ginatricot, newyorker men har inte så många plagg därifrån.

Mina kläder kommer lite här och där.

jag shoppar inte såå mycket egentligen..

Men H&M har snygga kläder, och bikbok. Kläder från gina har typ ALLA.

Lydia

gina tricot helst :) dom har väldigt fina kläder!

Sandra

Jag shoppar på Gina Tricot!



Det är kanon! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Alice

Lite över allt faktiskt, hittar jag ett plagg jag gillar så köper jag det helt enkelt! :D



Svara gärna på frågan i min blogg! Kram

sv; Jag tränar gymnastik ! :)

takai

svar:

awh tack! :D

E M M A

sv: Så bra, jo den var bra :P

hur mår du idag? :)

Mathilda

Sv; Ah, det kanske jag gör. Vad tycker du om min blogg? Och vad tycker du om hoffmaestro? :)

Lizette

SV: min lördag har väl börjat sådäär måste jag säga :o din då? :)

samma här, hm och gina och även nelly.com ;D

sv; Jag har gått nu i 8 år :)

sv; haha, vissa perioder är jobbiga, allt va ett kaos, men gymnastik är mitt liv.. det betyder allt för mig :)

mirellash

skulle vara sjukt snällt om du röstade på mig här http://schreisolautdukannst.blogg.se/2010/september/5-ida-3-fello-1-mirella.html#comment !

DU BLIR LÄNKAD OM DU GÖR DET ! (=

Felicia

shoppar för det mesta i Gina Tricot , och oxå H&M då och då, men mest sådär basic plagg som linnen och sen byxor. Gina Tricot shoppar jag nog allra mest i , t - skjortor , tröjor o sånt :D sen brukar jag också köpa hoodien och vissa teen från stadium, intersport, topsport osv. skor ska de vara ngn sportbutik, fö ja gillar sånadä typ "kicks" sånadä adidas o sen converse ! men jo, där had du mitt korta svar, hoppas du fatta no <3

Louise

jag köper mina kläder helst på New yorker, men eftersom den affären inte finns här så är det nog H&M och cubus :)

iris

Weekday

Cheap Monday

JC

BikBok



:D

Victoria

Hej skulle gärna vilja ha din åsikt om vad du tycker om våran blogg?

Vad är bra, och hur ska vi göra för att få den bättre!

Jag frågar därför att din blogg äger, och du har den rätta feelingen:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR