Röd-vita-blommiga naglar


Har precis suttit med en röd och en vit nagellacksburk och lackat naglarna. Började med två lager rött nagellack. Sedan kommer vi till det småpetiga - vita blommor. Jag använde mig av än tandpetare, men man kan säkert använda sig av något annat också. 

Hur brukar ni lacka era naglar?

sv; tack! :)

snyggt!



tack så mycket :)

Vad snyggt det blev! Åh vad jag önskade att jag hade sådanna långa naglar, haha :)

så lite så :)

jag har bara tagit det lugnt, vad har du gjort?

beccis

jo de är bara bra :) själv?



skitsnygga naglar! :D

heej :) vad gör du denna söndag ?

åh vad fint :D

sv: tack detsamma! :D



jag brukar aldrig måla min naglar, men mina kompisar är galna i det! Och gör jätte häfftiga mösnter osv! :D

låter mysigt :)

vad gör du då? :)

JENNIE

hejsan, hur är det idag då? :D

trevligt :) jag sitter bara och tar det lugnt, lyssnar på musik!

Lizette

SV: ingen fara :)

H A N N A

En tröja:)

snyggt :)!

Sheila

Jag brukar måla de röda, oranga eller bara genomskinliga ;D

Sv; Ja :)

Fin blogg du har!



Ha det fint!

H A N N A

Snygga naglar:)

Ja, :)

H A N N A

VSG

För pilligt att göra egna blommor, så jag använder nagelklistermärken haha :) Men dina blev jättefina!

Frida

Snygga naglar!

sv: okej :) Ja, dina designer är alltid snygga! :)

snygg blogg!

tro det eller ej, men jag lackar aldrig mina naglar. :)

varsågod :D följa varandra på bloglovin? :)

Dilin

snyggt :)

emi

svar: jo, men det skulle vara så coolt att bli dragen med bara en kommentar bland över 200. tror inte jag kommer ha sån tur..men men, det är roligt att prova haha ^^

emi

jättefina naglar förresten :D

ida

fin blogg :)

josefin

fina naglar. Du får laga mina lika fina ikväll ? :)

emi

svar: ja :) jag håller tummarna här haha, om det inte fungerar så får jag väll kommentera jättemånga gånger imorgon (om du kommer ha en dagens blogg då också vill säga^^) :P

Louise

Vad fint det blev! :)

Jag brukar också måla, kolla när jag har gjort blommor ;)

dlc

fina naglar :)

Tina

Fixar du naglarna själv? Skitsnyggt!

Själv biter jag på naglarna men försöker sluta... :P

Tuffa naglar! :D

Ebba

Va sött :3

Lisa

fint:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR