Pancakes


Har varit till big city och shoppat lite, mest smycken och sådant bara. Kommer dyka upp i bloggen nångång. Har varit i ett badhus och nu då jag kom hem gjorde jag pannkakor/plättar. Gott att servera med jordgubbssylt och färska jordgubbar. :)

Jag deltar med den bilden till höger i en fototävling HÄR och vinsten hittar du HÄR.

Jaha okej! Har du laddat ner det? :)

Frida

Vad gör du då? :)

julia

gott:D

sv; tack! :D

Gabriella

Du ser svensk ut så därför undrade jag :D

Frida

sv: Okej! Jag svarar på lite kommentarer :)

älskar dina bilder :)

Gott!:)<3

ragna

å va gott tror jag också ska göra det nu :)

sv; jadå det har jag :D dudå? D

Gör du?:)<3

sv; SOVIT hahahaha :D jag har sovit, kollat på film och bara varit hemma hela helgen, riktigt skönt! dd? ;D

sv; åhh jag vill shoppa! :D haha

Åh, så gott :)



SV; Ja, visst är dom fina? :D

sv; haha jag med, fast det är värt det :D

Frida

sv: Jadå, det har jag! :)

Du då?

härlig bild!



sv: vad gör du?

händer det ngt spännande inkommande vecka då?:)

» Arzu

sv: Hur många röster, hihi?

TILDA

åå, va fin blogg, vil du göra länkbyte? :D

E M M A

sv: okej, jag ska bara slappa lite :P

haft en bra söndag? :)

okejokej va trevligt :) nej jag har mest tagit det lugnt bara!



har du haft en bra dag annars då? :]

Sandra

kollar på film?

Vad händer imorgon då?

kram

puss

Jättefin blogg :) allt bra med dig idag?



Skulle du kunna rösta på oss, nr 5, tack på förhand http://adelinanorstroms.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-finalister.html

sv. tack detsamma du!

haft en bra helg?

kram

EMELIE

sv: hehe :)



åh, sjukt gott med jordgubbar!

chris

lite små sjuk. sj då?

ha en jättebra måndag! allt bra med dig? :)

det är bra här! vad gör du ? :)

jag svarar på kommentarer & sjukar mig, :)

galet snygga ja :)

haha hm, ingen aning ;d

har legat på mest aktiva ett antal gånger, men inte just nu, :) men jag kommenterar andras bloggar också!

Ebba

Gott med jordgubbar till :)

Michaila

Det där såg gott ut du:O

Neha

Åh vad gott:D

Lizette

Nej men usch va gott det såg ut! :o åh.

Helen

Roligt att du är med och tävlar

Helen

Tack för din medverkan . Tävlingen är nu avgjord och vinnaren hittar du på min sida. Mvh Helen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR