Nya kläder, ja tack!


Jag är fullkomligt förälskad i Nelly. I skjortor. I tröjor. I armband. I leggings. I ringar! ♥ Ni förstår nog inte. Tänker redan nu kryssa för lite grejer för min julklappsönskelista - önska kan man ju alltid! 

Gillar du Nelly? Brukar du beställa därifrån?

bee

sV; tack sötnos :)



-snygg armband ;)

sv; Jupp!



gillar kläderna! :)

Millaaa

sv; tack detsamma :D

det verkar kul :) men kan inte posera :(

Haha :)

jag tycker dom har SNYGGA kläder, men jag brukar inte internet shoppa :) iaf inte kläder. Kanske asesoarer osv. Men Kläderna där är snygga :D

bee

sv; vissa :) jag gillar mer deras skor :)

sj?

Lizette

SV: min bästa väns kamera, han är ute i världen och tågluffar så jag får låna den nu i några månader :)

Jaa :D

Bee

sV; nån annan favvo affär? :)

linn

Sv. Tack så jättemycket! :)

linn

sv. Jo, förutom att jag har stukat foten :/ sj?

Fyller 12 om 13 dagar :D sj?

Lizette

SV; taack :) jag är ju väldigt fotointresserad, men räcker inte pengarna till en systemkamera så gör de inte, jag får vara glad att jag har så bra vännder :)

E M M A

sv: okej, hehe jag lyssnar typ bara på eminem ^^

händer ikväll? :)

Naima

Ju det fint med mig också, jag älskar Nelly brukar oftast beställa klackskor där iffrån du också ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Najs :D

linn

sv. absolut! :) dd?

sv; Jag köper knappt där men det är fina kläder :)

Najs :D

sv; Haha aa :)

linn

sv. Nja, inte riktigt. Det är många jag tycker är jättebra, men jag måste nog se lite mer för att få någon favorit :) dd?

Jättesnygga kläder :D

Jaaa, haha :D

Ska du göra ngt i helgen? :)

sv : vilken tur , de är bra med mig.

va göru ? :)

Fotboll :D

sv: Njaa, inte så mycket ;) Men det är verkligen fint :D

Anonym

åå snygga ;) okej då måste jag se idag !

chris

kläder gör en glad ;)

bee

sv; jag gillar också h&m,gina,

sen zara & topshop :)

sv ; :D

i ca. 6 år : )

nelly.com är en underbar websida :D

Tina

Jag ÄLSKAR Nelly.com men jag har faktiskt aldrig beställt där ifrån. Jag bara sitter och "fönstershoppar" ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR