Kärlek stavas L-O-V-E



Det du behöver för en sånhär bild är: ett papper, en kajal, ett suddgummi. Du skriver med kajalen på pappret och drar sedan lätt med suddgummit över för att få en cool effekt! ;) Lite annorlunda bild, men vad skulle jag annars göra denna lördag än hitta på nya, coola, fräcka och grymma saker att fota! Haha, be inspirated! ♥

Josefin

Nä finns ingen affär här där jag bor :(

natali

Okej okej ! , inget ska ut i skogen och kolla runder idag :D

hermy

sv: vad gör du?

Fanny

Riktigt bra idé! :D Det måste jag testa någon gång!



Svar: okej, tack! :D

absolut :) tuffa bilder =)

så lite så :) hur mår du idag då?

hermy

sv: jaha jag svarar på kommentarer

Anonym

Hejjsan svejjsan ! (:

Jag har just påbörjat en frågestund på min blogg .

Så det skulle verkligen vara JÄTTE snällt om du skulle ha tid över och slänga in din fråga ! (;

jadå allt är toppen! ^^

görs ikväll ?

E M M A

sv: så bra, jo samma här :P

göru? :)

hehe okej. :)

åh, gratta henne från mig ^^ ♥

jag ska inte göra nåt speciellt faktiskt.

zandra

ååh, skitsnyggt! :o



sv: eller hur, helt magiskt.

PAUSE

mkt fint

haha. hur gammal blir han ?

min kusin fyller också år idag och han blir 19 .

zandra

sv: jag lyssnar på allt förutom dansband, klassiskt, opera o hårdrock ;p haha, du då?

Hedvig

SV: Det är bra här också!



Coola bilder! :)

sandra

is best

hahaha gulligt!! !^^ <3

sandra

vad bra :D

sv: allt är fint med mej :) händer en kväll som denna??

kram

zandra

sv: har inget ;p lyssnar på massa olika låtar från olika artister! :p



dudå?

hermy

sv: coola bilder

Millaaa

sv; hihi ;)



fiiint! :)

zandra

sv: okej :) har du någon låt du typ aldrig tröttnar på? :p

julia!

jättecool bild! :D



vad tycker du om mina senaste bilder?

Du får jätte gärna ge konstruktiv kritik!



kram!

Vilma

Vad häftigt!

Vad har du gjort idag?

vad skönt =) jo tack jag mår också bra :)

jag mår bra ! =)



Jag säger till när jag avslöjar :) Kolla då om du gissade rätt =) kram! <3

Var med och tävla om 4 armband på min blogg?

Det är min första tävling så snälla var med? ^^♥

Reglerna är väldigt enkla.

Emma

Hej! Smart idee! :)



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en header, klicka här för att vara med ------->



http://dessemma.blogg.se/2010/september/vinn-en-header.html#comment

emilia

åh vad fin blogg!:)

fina bilder du tar!

lägg gärna till mig i bloglovin, så lägger jag till dig!

Maria

sv: Haha, tack! Livet som femtonåring måste få vara lite barnsligt ibland också ;)

Fanny

Svar: Ja :D

E M M A

sv: okej, ska äta :P

händer ikväll? :)

gött!

E M M A

sv: okej, ska äta :P

händer ikväll? :)

Felicia

cooolt photolensus ! (= testade just att rita med kajal, men det funkade inte så perfekto till mig :DDDD

sandra

fin bild.

l

haft en bra dag? :)

nesrin

SNYGGT JU!

sv: okej, myyys! :)

Jag halvtittar på tv!

Kreativ idé + bra fotograf = awesome! ♥

Louise

Fiiint! :D

Är alltid kul och komma på nya saker att fota! ^^

sofie

Hej :) har kört igång en veckans blogg hos mig nu, sista anmälnings dagen imorgon (söndag), imorgonkväll utses vinnaren så passa på att anmäl dig nu för att få chansen att vinna lite reklam för din blogg! Ha en bra dag! Kram/sofie

Elin

Fin blogg!

Frågestund på bloggen ! :)

Fin blogg! Kika gärna in på min också, visar mycket bilder och annat smått och gått! Kram! :)

Nu finns vinnaren av dagens blogg uppe i bloggen, kolla om det blev just du dom vann! ;)

Nu har jag visat vad jag köpte ! :)<3

Lanah

GRATTIS! Du har vunnit Dagens blogg tävlingen! :) Din länk finns uppe på http://lanahs.blogg.se/2010/september/vinnare-dagens-blogg.html#comment

Naima

Heej ;D



vad tycker du om dokusåpan Kungarna av Tylösand ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Emma <3

Varsågod! Vill du vara med i Tävlingen? :)

Matilda

bra tips :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR