Igår: kladdkaka

Tänker inte skriva upp något recept på kladdkaka för jag slår vad om att alla har ett recept redan eller så är det bara att googla och välja ett av tusen recept från nätet. Kladdkaka som kladdkaka. Alltid lika gott! ♥

Bakar du ofta?

josefin

sv: okey.. Allt e bra med mej oxå..

Njäe jag bakar inte ofta. :D

sandra

mums

Jessica

Åh vad gott ^^ jag bakar nästan aldrig. Men måste börja med det :D

Lillan

Gottigt!!

Lanah

Ja, men det slutar med att jag äter upp hela smeten. :(

Sv: Kul! Vem fyller år? :)

zandra

sv: okej, vad bra! :)

Det var en sån bra fråga tyckte jag nämligen, haha :D

Mums!:)<3

sofia

gud vad gott det ser ut!:D

zandra

sv: aha okej :p

varför är du det? bara nyfiken, hih (:

Fin blogg! =)

sv: aa :)

Anonym

Fin blogg du har!:)



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment



Http://smekizz.blogg.se

sv; allt är bara fint :) med dig?

therese

men Gud vad gott det där ser ut...

allt bra med dig idag förresten? kramisar

/therese

E M M A

sv: Så bra, samma här :P

göru? :)

svar: Det var galet nice i Tunisien :D

Ebba

Mums!

Alina

Hoppas du haft en underbar helg! =)

zandra

kladdkaka är underbart!



sv: ja, eller hur! underbara!

nesrin

sv: kan fixa det sen ;)

mirellash

sv: jo, jo det kommer nog ;)

hej du! frågade ju dig om du kunde hjälpa mih med aty göra boxar i arkivet, hittade en super bra länk här som jag undrar om du kan hjälpa mig med och fixa. fattar nada när jag själv skulle försöka med det! så haru lust emd det för blev så nöjd med det andra du hjälpte mig med! :D kram på dej

emi

kladdkaka <3 Ja, jag gillar att baka och laga mat, så jag försöker göra det i alla fall någon gång i veckan (baka alltså, mat lagar jag väll nästan varje dag^^;) Gillar att prova på att baka 'nya' saker också. det senaste jag provat att göra är colour chip cookies och chokladdoppade kokostoppar :)



bakar du ofta?

felicia

de såg nt dumt ut ;) allt bra ?

Härligt! :D De e bara bra.

Vad har du gjort idag? :)

Nellie

Superfin blogg! Här är ett snabbt tips: se till att "kantutjämning" inte är på när du använder typsnittet "Victor's pixel font", det ser snyggare ut då! :)

Julia

sv: okej vad bra :D

Jag mår också bra! Vad gör du?

Kram//julia

Mums! :D

Cheap!

Special erbjudande på :



One Piece

Väskor

Klockor

Kläder

MM!



[email protected]

zandra

sv: åh, tack underbaring! :*

zandra

sv: okej! Smart där :) kul att det är någon som vill vara det iaf, slippa massa nästintill "porrbilder". om du fattar vad jag menar? Jag kom ihåg när jag startade min första blogg för huuuur längesedan som helst - då var varenda en anonym :o

Gör du?:)<3

Tina

Idag bakade jag kakor! Har du ätit schackrutor någon gång?

Älskar kladdkaka! Skulle vilja baka oftare än vad jag gör :)

sv; okej vad synd :(

sv: åh härligt att höra :D idag har jag bara varit med min pojkvän och har ätit middag hos hans farmor och farfar :) själv?

Okej,jag ska packa min idrottsväska!:)<3

felicia

ja det bara bra :)

Tina

Sv: Skitgoda tycker jag! Lätta att göra, går jättefort och dom blir goda :) pröva någon gång!

Louise

Inte så ofta, orkar nästan aldrig baka.

Kladdkaka är gott :D

ibland :)

så gott!

MAARIAWH

Gud va gott :D

josse

Mums:)



kram josse

A N N A

jao, bakar alltför ofta! om det går de vill säga ;) går alltid in på din blogg och checkar recepten, just nu bakar jag denhär extra kladdiga mudcaken, haha =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR