H&M ispirerar

Jeans utav alla dess slag. Jag gillar H&M's jeans - de är passliga i stoleken och passar ofta även sådana som jag med smala och långa ben. Jag använder dock sällan jeans nuförtiden, använder typ alltid leggings eller jeggings.

Varifrån köper du dina jeans?

mia

sv; det är bra med mig. Hur är det själv? :)

Bostic

Sv: Ja, och du får gärna följa mig via bloglovin om du vill <3

iris

Nej.. jag hatar HMs jeans... De är snygga och så, men dom sitter inte på! Jag köper bara från jc<33

Har faktiskt inte köpt jeans där nu som "lite äldre", ska nog börja leta efter ett par perfekta jeans som sitter som smäck! :)



Använder bara tights typ haha

Frida

sv: Så lite så :]

Sv;

Okej, jag ska också blogga nu!:D

Emma

sv; hm nee inte än va ja vet sj?;D

ska åka och shoppa med pappa snart :)

josefin

sv: Tackar. Vi kan ju fara ut och fota idag med om jag har lust! :D

Svar på din fråga: Jag köper mina jeans hälst från h&m :)

Vad skall du göra idag då ? ;)

Tawnie

Jag använder mest byxor från urban energy

I nacka med pappa :D

svar: jo, jag är mycket piggare nu idag, själv då? :D

julia

sv: hihi okej tack (A)

Tack ;)

Gör du designer? <3

Svarta jeans och en tjocktröja :)

Kejj :)

vad ska du hitta på idag? <3

julia

sv: Jaa allt e bra :] dudå?:)

Följa varandra ?? (A)

svar: najs, va göru? :D

Emma

sv: okej;) jo de e helt okej sj?^^

åh, tack :D följa varandra på bloglovin? :)

svar: ja, jag vill vara med :D säg till, så anmäler jag mig ^^

ttilda

finfina jeans detdär!:)



btw, fråga gärna nått i min frågestund på bloggen! gärna många (a)

kramar !

fanny

tack desamma! :)

thihi, det var därför jag kommenterade några fler gånger ;) kram! <3

lagt till dig! lagt till mig

glömde adress

Louise

Det är väldigt olika, köper ju inte jeans så ofta, de senaste köpte jag på lindex, men har oftast blivit h&m :)

Tina

Jag brukar köpa jeans från H&M men nu kan jag inte knäppa dom, hahaha :D

Sen några veckor tillbaka så är det bara leggings och strumpbyxor som gäller för min del. Är ju gravid så magen växer och växer!

Anonym

Dagens blogg tävling igång på min blogg.

Bara att delta ifall du är intresserad. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR