Från topp till tå


Tröja ZARA / Leggings H&M / Armband Lindex / Skor Puma

Hello sunshines! Har precis varit med syster till stan - kom hem med två stycken nagellack! Så nu blir det att lacka naglar. Hur som helst, idag ska jag ut och fota lite höstbilder och städa rummet. Ha det skönt, i höstens tecken. ♥

Mathilda

Sv; Tack du. Ska du fortsätta läsa den? :D

sv : jag ska göra det nångång ;)

brukar inte handla på lidl , men:D

Lizette

SV: härligt du! :)

njae jag drömde massa konstiga drömmar så jag vaknade 3-4 gånger imorse, sen så har jag nog fått en liten förkylning också .__. känner mig väldigt obekväm idag faktiskt, men det går nog över :)

sv; aa, precis! Man har så många minnen , man minns knappt ens hur det va utan gymnastiken :)

sv; Det är bara bra, självdå? :)

Lizette

SV: ja :). Hm, ska umgås med pojkvän, funderar på om jag kanske ska shoppa lite med :) du då? :) <3

sv; Jag ska pka och kolla på soffa, fick nyss veta att träningen va inställd :s , du själv? :)

takai

svar:

awh tack :D

Snyggt!:D <3

sv; Köpa soffa kanske, för träningen blev inställd tyvärr. dudå? :)

sv; okej, kul kul. :) Regnar det hos dig också?

sv; Yesbox, tyvärr. :s

Varsågod :)

ebba♥

ANMÄL DIG NU TILL DAGENS BLOGG HOS MIG!

sv; Japp, det är det! :)

Visst är han, ihih D

Rebecca

snyggt :)

Lizette

SV: okej, låter skitskoj :D

Shoppa :D

vad gör du?

hehe,ja det skulle vara kul!:)

Men det är tyvärr fel,gissa gärna igen!:)<3

Frida

sv: okej! :)

Tack så mkt! :)

sv : hehe, hur är det idag ?:)

Naima

Du har en jätte fin blogg, var i Finland bor du då ?

Jag ska ordna bloggträf på flera ställen i Finland så det skulle vara jätte roligt att du kommer med. Så jag bjuder dig dit adda mig på FB så berättar jag mer om det Naima Farah :D



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

vicky <3

Följa varandra med bloglovin'? :D

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

sv; åh tack vad söt! hihi! gör du då?

Fina bilder :) om du gillar mina bilder får du gärna bevaka min blogg :D

jennifer

kan du skriva i ett inlägg hur du "smälter" ihop 2 bilder ? kram !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR