En klassiker


Jag älskar Vänner/Friends. Det är en TV-serie man kan se många gånger om och om igen. Alla säsonger är så speciella, alla är bra. Jag älskar dem helt enkelt.

Finns det någon TV-serie du älskar?

Hanna

Åh friends är sjukt bra haha :D

lisa

sv; visst är dom:)

AMANDA

Det måste ju bli vänner och two and a half men :)

LISOU

eh, tv-serier vet jag! det finns en sida som heter watch-series.com, jag tror det finns en filmsida som heter likadant fast: watch-movies.com .:)

Lisa

sv: finns ingen faktiskt:)

LISOU

åh, finns fler än en! hehe. tittar på one tree hill, gossip girl, vampire diaries, true blood, grey´s anatomy, dphw, biggest loser, idol, massor :D

Sv; Jadu inte så mycket, bara sitter här med ska väl kanske titta på tv istället :) själv då?

LISOU

man klarar sig inte utan de ;)

Hej!

skulle du kunna vara jättesöt och göra mig en liten tjänst? :)

gå in på min blogg och läs översta inlägget, i det är det ett ord som är länkat (ordet "hem"), klicka på det så du kommer in på hemsidan som länken hör till, sen är det klart :)

ALLA SOM GÖR DETTA FÅR EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG, och får därmed ta del av mina ca. 1000 besäkare om dagen :)



Puss!

Jossan

Jag gillar massor av serier! Men om jag ska säga några så får det nog bli Gossipgirl och Vampire Diaries . =) // Jossan

sv: hej, detdär med länkningen krånglar tydligt lite, så olika ord är länkade olika gånger, men bläddra nedåt i bloggen, något ord i nått av inläggen på första sidan är alltid länkar :)

Och glöm inte, du blir länkad om du gör det! :)

LISOU

Hehe! :)

Anonym

http://alexandraekstrand.blogg.se



var med och tävla om en parfym på bloggen! :)

Louise

Älskar också vänner, man skrattar varje gång man tittar på det ! :D

Det är nog den man kollar mest på speciellt om man vill att tiden ska gå fort och om man vill bli på gott humör!



Finns andra serier som jag älskar också, men vänner är nog den jag skrattar mest till! :)

Jossan

Det är en otroligt bra serie! Vet du när den nya säsongen börjar igen? //Jossan

idah

tack :)



Älskar vänner! Finns nog ingen bättre serie tror jag, skulle va kul om dom kunde gö en film elr fler avsnitt av den serien. :)

sofia

kikar in och önskar dig en bra dag:)

Okej vad bra :D tack så mycket, din med!

idah

fan va dåligt :o vadå för låg lön dom tjänar väl flera miljoner på allt annat :o tråkigt..

Mathilda

Sv; Tack kära du! :D Gör du då?

Mathilda

Sv; Jag ska blogga lite sedan är det vidare till träningen som gäller. :) Haft en bra dag?

bee

sv; tack sötnos :)

haft en bra dag?<3

Mathilda

Sv; Ja.. absolut. Lite små trött bara.. men det är man väl i stort sett alltid? :)

Jossan

haha jaha! Nu blev jag avundsjuk vill också ha alla boxrar utav gossipgirl! ;D //Jossan

Bee

sv; härligt :) samma här :)

Lizette

SV: härligt :) . Ja tack det är bra, själv då sötis? :*

Jossan

Jag också! Älskar blandningen av allt i den, är helt kär i "serenas" stil! =)//Jossan

jag älskar vänner jag har sett alla svsnitt och dom är en serie som jag säkert skulel kunna se 1000 gånger till :)

Anna

SVAR; Okej, aj blir så för mig med. Skall vara med lite kompisar och så också :)! Åh, jag älskar verkligen vänner. Är så jäkla bra!

inget är ensam hemma med brorsan :p dd??

Mathilda

SV; Haha. jaa! :) Fortsätta läsa min blogg?

Jossan

Jaa, hon och Blair är lugnt mina favoriter! =) //Jossan

idah

haha aja :)

nina :]

Åh, jag har en hel del favoriter,

Ugly Betty, Desperate Housewives, Skins, Gossip girl, How i met your mother, two and a half men, simpsons, family guy, top model och en massa andra, är en riktig TVnörd! :D

Lizette

Jag är serienörd, så jag älskar många serier jag ;).. Sabrina the teenage witch, buffy the vampire slayer, how I met your mother, är bara några av dem :)



SV: vad bra :) hihi okej.

hej! jag är sjukt trött just nu och funderar på att

lägga mig men ska nog se idol (a)

vad gör du allt mest?

Jag har sett alla DH säsonger som har kommit :D

Erika

Älskar många tv-serier :)



sv: hehe okej :p

SV: tack så supermycket! :) din blogg var också jättefin! följ gärna min blogg! :D

CHRISTINE

DESPERATE HOUSEWIVES är helt klart favoriten! :D

Anna

ååååå vänner är verkligen det bästa som finns!! :D

Sv; okej, näe bara Andra Avenyn som har slutat! :(

:) hej på dig du..

hur har din onsdag varit då?

emilia

tack :D din med ;D

Hanna

sv; har inte riktigt koll på alla säsonger, så kan inte säga exakt haha men gillar alla typ :D världsklass! :D

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

SV ; Allt bra med dig ?

sofia

gillar också vänner :)

bee

Vänner äger :D <3

E M M A

sv: det beror på hur den blir ;)

kramar

Alicia

sv* Okej, häärligt :)



Det är bra här, high school är precis som i alla filmer, det är dock väldigt mycket plugg..

Camilla

Jätte fin blogg! :D

elin

jag älskar OC!

tråkigt att det har slutat för längesen ;/



hur är det med dig? :)

sv: tusen tack så kul att du gillade min outfit :)

Tina

2½ men, Scrubs, Simspons, Family guy, How I met your mother... :)

sv; det är bra och den har vart bra haha :D själv då? :)

jaha vad grymt :D

ooh, jag ääälskar vänner!

kul att du besökte min blogg! :D

Millaaa

sv; okej, är hemma på håltimme, sj? :)

victoria

frendit e helt mega bra ! :D

Jag kan INTE leva utan vänner :)

victoria

haah :) ja sku o vila ha alla :((

christine

jag brukar se på vänner nästan varje dag, men inget slår how i met your mother ((;;

Linda

Finns många serier jag älskar t.ex. One tree hill , Desperate housewife m.m , Var gärna med i min frågestund på bloggen , man får fråga exakt ALLT! kram :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR