Dagens fråga


Jag läser båda! Det är svårt att säga vilken jag gillar bättre. Fotobloggar älskar jag, eftersom jag själv gillar att fota och detsamma gäller mode. Så, det är svårt att välja. Båda!

MOOOLLYS

Har du ätit middag än? :) Vad åt du isf? :D

Millaaa

sv; okej :D allt bra? :)

Modebloggar, men det är kul att kolla på fina bilder haha :)



SV; Kan tänka mig det :D

therese

gillar att läsa båda :D



jag har en "dagensblogg-tävling" på min blogg :) kolla in det!!

Tack för tipset!:)<3

MOOOLLYS

Okej :P Det står ju!! :D

Paulina

Vet inte:) båda;)

härligt att höra :)

jo det är bra!



har du haft en bra helg annars då? ♥

MOOOLLYS

Va? :D

MOOOLLYS

Heheh okej xD

sv: tack! :D

fotobloggar

det där varierar, just nu fotobloggar

MOOOLLYS

Inte mycket :D dudå?

haha, så du är mer en "slösa" än en "spara"? ;)

Fia

Vilken fin blogg du har!



Hjälp mig gärna med att välja header på min blogg :)



PUSS

MOOOLLYS

Vad jobbar du med? :)

josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar i på min! :D

bara bra, vad gör du då? :)

Anonym

varför ser din dagens fråga nästan likadan ut som tinkerbellas?

andrea

aa, vad har du hittat på idag? :)

Hoppas du har haft en fin dag kram!

therese

okej :)

sv: allt är bara toppen! :D själv?

S A N N E

måste nog säga båda (:



fin blogg du har!

Millaaa

sv; härligt! :) jorå de är bra :)

Johanna

sv: Jag tror jag läser fotobloggar lite mer :)

E M M A

sv: okej, ska plugga :P

haft en bra söndag? :)

både och :)

sv:hih vart med kompisar sj? :)

Daanne

okej jag har kring 40 per dag men rekordet är bara på 57 :( :P

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

Sandra

BLI DAGENS BLOGG !

Kika in, hade vart jätte skoj.

Fin blogg du har :)

Kramar!



Modebloggar :)

christine

kanske nog mer fotobloggar, men endel modebloggar är också bra :-)

jag läser båda : D

UNDERBAR fin blogg duhar.

Komentera i min kika lite?

kolla lite om mina dagar:S?

tacksam !

hejdå sötan

nelly

sv:hihi tack ^w^

Svar på frågan: Absolut!

emelie

min lördag var kanon :D

Allt väl idag? Ny vecka och allt :D

Michaila

Läser nog också båda:P



Sv. Tack, min helg har varit jätte bra:) hoppas din också varit det!:)

E m m y

SV: beställ/köp :)

Ebba

Fotobloggar!

Louise

Jag kan läsa båda, men läser helst fotobloggar eftersom det är mitt största intresse! :)

elin

fotobloggar är roligare tkr jag! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR