Dagens fråga


Jag fotar som sagt med en systemkamera - Canon EOS 1000D + olika objektiv till. Läs mer om min kamerautrustning här, om du är intresserad! ;) Ha en riktigt fin helg, kramar.

linn

okej lät trevligt!=)



Jag har en Nikon D5000!

sv: tack!:D ja den är rätt så ny haha:)

mirellash

lika som du men inga objektiv, ennu ;)

Rebecca

allt är bara bra med mig :)

linn

ja! jag tycker den är jättebra:D

emmy

SV: tack! =) <3

jag har en canon eos 1000D som du ren vet :D

Sandra

Allt bra idag?

Kram

SVAR: Ah, jordgubbar är alltid gott!



Fotar med min Canon EOS 1000D. :)

linn

Jag har det som följde med tillsvidare,har inte hunnit köpa till något annat objektiv för jag är ganska så fattig(A)

kul att du gillar bilden (:

linn

hihi ja,men jag ska nog köpa ett nytt snart!

fast jag måste spara pengar till min tatuering först!:D

Daannebrr

Okejokej,



Jag har en Nikon D3000 :D :D:D:D:D:D:DD<3

Va har du då?? )

sv: tack:D

tackdu ! :D

Linn

hihi jaa,jag tror det kommer göra jätteont! men det är värt de:D

Daannebrr

Hahah justde ;) ´

funkar den bra då?? :)

sv: jadå :) sj?

linn

JA!:D

sv:så bra! vad göru?:)

Millaaa

sv: hihi ja, allt bra? :)

Frida

Jag har en systemkamera - Nikon D3000 :)

Emelie

sv: Tack så jättemycket! :D



Har en nikon d40 än sålänge, men uppgraderar snart, troligtvis till d90 eller d200 :)

s

hejhej allt e bara bra med mig själv då?? =)

Felicia

Canon EOS 1000D youknow. :) Har inga objektiv men vill ha fisheye!!!!!!!!!

Lisa

jag fotar med samma som dig:)

Jag har en Nikon D3000!:D <3

Jag har två Nikon D3000! :D

En Canon EOS 400D :)

CHRISTINE

Jag fotar oxå men 1000d och med standard objektiv, 35-85mm och ett macro 50mm.! :) gillar du 1000d?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR