Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III


Nu är det mitt! Ett efterlängtat objektiv anlände idag, tillsammans med ett stativ! Gud vad jag älskar både objektivet och stativet. Stativet är så lätt, men ändå stabilt och objektivet - kärlek! Ska ut och fota solnedgången lite senare! Ha det toppen. ♥

» Arzu

Jag vill också ha ett stativ..



SV: Ja verkligen gillar du det?

Jag röstar på din :)

Millaaa

sv; så bra! :) med mig är de inte särskilt bra, för jag är sjuk :/

Nati

sv: Åh, jag får tacka så mycket för denna fina kommentar - speciellt när det kommer från någon som tar väldigt fina bilder själv! Så tack ♥ det uppskattas sjukt mycket :D

Anonym

Nu har jag också tre obejktiv! :D:D:D:D

<33

Trevligt med objektiv! :) hur mycket kostade det?

sv: Jo den har varit bra :)

vad händer ikväll då?

emelie

sv; grymt, bara tt vörja när du känner för'T, vuill gärna att du öändrar textstilen så den blir lika dan som i mina inlägg :d

Nati

sv: Haha, nja inte direkt... jag gjorde armhävningar och situps för första gången på några år! HAHAHA. Otränad tjej ;)

Millaaa

sv; tack :)

emelie

scv; tack, gör du det idag ? :D

sv: Åh va kul =D längtar tills jag ska köpa mitt objektiv som jag ska ha :)

ikväll blir det tv tror jag ;)

sandra

hihi tack!

Anonym

Yesbox :D fast det är ett gammalt som jag inte har märkt, eftersom det är mina förälderas obejktiv, så jag fick det :DDDD



Gött med nya obejtiv ;)

Itchi

Åå, va roligt det blir säkert superbra bilder!

Okej,samma här!:)<3

Kul med nytt objektiv och stativ!!:D <3

michelle

allt bra med dej?:)

emelie

sv; tack så hwemskt mkt :D går det fixa en helt ny info ruta lite under info erl asså typ i samma bara att det står www.thisemelie.blogg.se, fär det är om bloggen sen Emelie Thiel där infon ska vara om mig ? :D går det att lösa, super snyggt anars sötan

Gör du?:)<3

sv: ett Canon 70-200mm/f4L USM :)

andrea

åh, va kuL ;P

allt bra med dig idag?

» Arzu

SV: Jag ska :)



Måste fråga dig, vet du hur man gör bokeh bilder på sony kameror?

Åh vad roligt för dig. Inte insatt i fotovärlden men du verkar ju glaaad!;)

Åh, vad kul! :)

Hur mycket kostade stativet? ;)

sandra

sv; absolut :)

therese

sv: okej :) samma :P

Veronica

Å, heldig! :D

Det var ju bra de. :)

du får köpa en :D den va faktiskt inte så dyr ;)



vad händer ikväll då finis? :D

Fin blogg! :)



kommentera gärna min

Louise

Åh vad kul! :D

Millaaa

sv; :) händer idag då? :)

Anonym

Ja da :D

ellen

fin blogg :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR