Beauties


Gud vilka snygga skor, eller hur? Jag älskar modellen, utformningen, smyckningen, detaljerna, färgen! Allt. Det ända problemet är att jag inte kan gå i klackskor. För det första blir jag supermegalång och för det andra, nej. Men jag vill ändå ha dem. Från Melba, 549kr!

Fin blogg du har! Allt bra? :)

sv: inget specc:p

karolin

sjukt snygga!

fin blogg btw :)

sv: har snart släktkalas! sj?

Daannebrr

Va bra då :DD:D

sv: okej;)

Fanny

Grymt snygga de var!! :D Speciellt de ljusrosa ;-)

Ha en fin helg =)

sv : tack din med!

annars allt bra ? :)

MOA~ FOTO

SV: Tack! :)

Frida

sv: jaa, eller det är min första systemkamera så jag har som inte så mycket att jämföra med. Men jag tycker iaf att det är en bra nybörjarkamera! :)

sofia

svar: Precis! <3

Åh, vad snygga!



SV; Ska snart plugga lite :/

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :p

göru? :)

Michaila

De rosa får gärna komma hem till mig ;D

nora

Fin blogg,vad görs?:D



Kram!

Jo det är bara bra! Vad händer ikväll då? :)

josse

skitsnygg blogg har du!

josse

lägg gärna till mig på bloglovin! =)

Daannebrr

Häder ikväll då?? :)

Daannebrr

okejokje, samma :>D

Vad gott! Ska vara med en kompis!

Vilket typsnitt använde du på bilden? :)

Frida

sv: Japp :)

Verkligen snygga skor!

MOA~ FOTO

SV: :)

SV; Ja, verkligen :D

Fast kan inte heller gå i sånna skor haha! xd

josse

sv: de är klart! :)

Sabine

guuud jag gillar dom..

nora

SV: svarar på kommentarer,o lyssnar på musik:)

E M M A

sv: okej, jag ska snart ut :P

händer imorgon? :)

Malin

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

» Arzu

SV: Ja, sj?

jch

Idag har jag varit på puben Sir Toby´s och sett matchen Arsenal-Bolton.

kolla gärna in mina nya naglar, har målat med graffiti nails:)

Skit snygga skor , vad har du gjort i helgen då?

Tacck men det tycker inte jag. hihi ;) nej det gjorde jag inte. :)

jessica

Snygga klackar ;)

LIENE

sv: ja så klart:)

Balida

Ha en fin dag sötnos! :)

Åh, dom svarta är väldigt fina :D

EMELIE

sv: hehe :)



sjukt fina skor :D synd bara att det är så få klackskor som finns i min storlek :(

Millaaa

sv; så bra :) jorå de är bra :)

sv. hihi ja! åh så fina :D

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Vad göra du idag? Kram

Sandra

Det är kanon! Vad gör du?

Kram

ragna

håller med dig ! sjukt snygga ! :)

snygga :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR