Water #3

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

J E S I

Var ditt objektiv dyrt? Verkar vara superbra!

Sv; Ah juste, det glömde jag =D

Fina bilder du har tagit förresten!

mirandaj

jättesnygga bilder =))

Kika gärna in och kommentera min blogg också

Kram <3

Cissi

haha jag fattade de.. Jag har hela Spice Girls samlarkort i en fin bok hemma.. Hur coolt är inte det? WohoO!!

Snygggt!

sv; nejdå :P



vilka fina bilder!

josefin

sv: jag mår bra =)

sv; längtar du efter snön då? ;)

bestguzz

canon, bästa märket :)

sv; oh jävlar vad gött !!! :O

josefin

sv: tack så mycket =) <3

mirandaj

vsg :D

Sv; Ja verkligen =D

Vad gör du då? =)

Frida

sv: så lite! :)

Allt bra med dig?

Tusen tack för att jag fick bli veckans fredagsinspiratör! <3

Sv; Okej kul =)

Ska snart duscha =)

Frida

sv: Så bra! Det är bara bra med mig med :)

wooow vilken snygg bild

sanna

Snygga bilder :D

Micki

Åh verkligen vackra bilder! :)

That Pic

coola bilder! :D

snygga bilder!



sv: hehe, ja :))

svar: okej, men om du gillar gratis prylar, så tycker jag att du ska bli medlem på Gratis-fashion.se :D

Sv; Gör du då?

That Pic

hur kom du på det här med fredagsinsipratör? :)

Frida

sv: tack! :)

Verkligen snygga bilder! En dag kanske jagsjälv lyckas åtstadkomma något liknande :)

That Pic

smart :)

That Pic

Hur gör du för att det ska droppa sådär? :D

That Pic

jaha ;)

jag testade sådana foton idag med systemkamera ;)

Sv; Vad trevligt =)

Hm, ne tyvärr. Jag lyssar på lite allt möjligt =)

amanda

schysst blogg (y) , hoppas du får en trevlig kväll :)



xoxo, Amanda

Sv; Hm... kommer inte på någon nu tyvärr =/

That Pic

Hyffsat för att vara första gången.Vad använder du för kamera?

That Pic

Ok är den bra? :)



Jag ska lägga upp bilderna imorgon tror jag :D

Sv; Ja =/

Vad händer imorn då? =)

amanda

sv; underbart fina bilder också! du är duktig på att fota! (y)

Josefine

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

Hille

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

Kram

bea

as häfftiga ! D:

That Pic

ok :D

josefin

Fina bilder =)

Emodia

jag har startat en "veckans blogg"-tävling, gå gärna in på min blogg och anmäl dig! :)

elina

fan vad fina bilder du tar!!

sofie

sv. japp varma jackor skall det vara till vintern! :) Förresten vilken snygg bild detta var med vattnet, jag har själv försökt fota drinkar som skvätter till min hemsida (skakat.se) men jag är visst helt värdelös på det, så det var inte så lätt att ta sånna bilder som jag trodde! :P

Evelin

Superfina bilder!

Hanna

Du är super duktig på att fotografera (:

bianka

LÄS BLOGG :D

ida

grymt snygga foton

Vilka härliga bilder!

checka gärna in mina vattenbilder och tyck till om de !

Matilda

Fina bilder!

Sara

Coola! :)

jag gillar den översta bilden mest! men båda var snygga :)

Zharis!

Coola bilder:))

KItty

Fint! :D

Besök gärna min blogg!

skulle inte du kunna visa, steg för steg, hur du tar sånna bilder ? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR