Vi minns sommaren 2010

Några somriga favoriter vi minns. :) Dessa har jag publicerat under sommarmånaderna. Gud, nu kan ni bara vänta till nästa sommar för att se en fjäril, eller njuta av värmen medan jag om två veckor ligger på beachen, solar, har det skönt och blir brun! ♥ Njut av dessa somriga bilder, nu välkomnar vi hösten!

Rösta, rösta, rösta HÄR. Ni vet att ni är bäst! ♥
Lust att rösta på min bild? --> Nummer 7, du kan ge 2 RÖSTER HÄR!

Tove♥

okej, jo den är fin fin !:DD

That Pic

ok,hoppas det funkar! :D

frida

tack sötnos!

That Pic

Självklart har jag röstat.Ett måste! :D

Emma<3

Tack! :)

That Pic

redan gjort ;D

That Pic

;D

Vad tycker du om mina foton? :p

Emma<3

Självklart kan jag det! :D

That Pic

:D

fast jag kommer nog aldrig i närheten av den skärpa du har i dina bilder.dom är verkligen awesome! :D

frida

jag kan göra det lite senare, min dator är seg just nu:)

That Pic

du vet möjligtvis inte hur man tar coola vattenbilder med en coolpix kamera? ;D

That Pic

ok ;)

madde

sv: hihi, skojar du? Vad trevligt! =) då kan du lära mig alla hemligeter(A) 'blink' Hihi, jag vet typ inte vad jag ska ta på bara... jag är fett seg på att komma på saker.



Btw, fin design! Såg det sedan att du hade bytt. Tyckte väl att det var något som var lite konstigt när jag gick in hit, mindes den inte såhär:D♥

That Pic

vet du en sak?



jag tror jag har kommit på ett eget sätt hur man gör sådan meny som du har ;P

frida

jodåå:)

That Pic

man letar upp den kodbiten i kodmallen som har hand om kategorierna och sedan kopierar man det till så många underkategorier man vill ha.sedan tar man bort en liten bit och sedan lägger man till länkar till den kategorin som man vill ha.ungefär så.ganska smart för att vara så trög som jag är elr hur? :D haha

Jennifer

sv: Jo, det var gott :D



btw, jätte fina bilder du har! :D

Emma<3

Vad har du gjort i helgen då? :)

Josefine

Sv: Jadå det är helt okey, jag lever ju? :)

Själv då?

That Pic

ja,fast ändå enkelt på ngt sätt.fast jag tycker det e enkelt för jag kom på det själv när jag satt och åt. :D

Jennifer

sv: Jag hadde redan röstat på deij :D

That Pic

ja jag håller med. ;D

Sara

sv; :)

jag vet faktiskt inte xd tror jag fick det ifrån bloggen som jag hittade till din tävling på ;p

Emma<3

Okej, det lät roligt! Inte så mycket, pluggat :)

Erika

Finfina bilder :)

Lisa

sv; har röstat nu! Hur gjorde du egentligen? Din bild på vatten-fototävlingen! Den var ascooool!

ASIAT

sv: tack så mycket sötnoss! =)

vad gör du då? :)



- ASIAT

Lisa

sv; okej ;) Hur fick du den blåa färgen då?

Lisa

sv; aha :D Förlåt att jag frågar så mycket, haha! Har aldrig lyckats med en sån där bild bara ;)

TOVE♥

okej, jo det klart jag kan rösta !:)

frida

har röstat nu:)!

Svar: Okej! Hur är läget idag då? :)

Sara

sv; visst kan jag rösta på dig! och det har jag gjort nu med , fin bild ! :)



jag har laddat ner avsnitten (a) så jag har dom på datorn :)

K L A R A

sv: ja :)

haft en bra dag?

KRAM

jessica

Hej där söta du! :) vad har du för dig en sådan här kväll?

Mycket plugg? (:

fanny

SV: jag ska försöka blogga varje dag, då som jag hinner, men int vet jag med jossa :)

Bilden på nyckelpigorna och den med tvättklämman gillade jag verkligen!:)

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra måndag? :)

Issa

hej! jag har en fråga, vad använder du för typsnitt på rubrikerna i menyn ? :) tacksam för svar :)

Jessica

Ohja :D

Laila♥

nawh :) Ska lägga mig och sova nu, vi kan snacka mer imorgon <3 Natti natti

SVAR: Ja som jag skrev i inlägget hade jag gjort den bloggtidningen, uppgift i skolan ;P

SV; Det blir skola! :)

Mickaela

Vad tycker du om Maybellins lillasyster MNY? Gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)

simone

riktigt fina foton!

Saknar sommaren! Snart kommer u snön :O

Så. jag röstade :)

hej jag är gärna med i din fototväling, hur ska jag göra för att vara med? :D

ujuj, riktigt fina bilder! :)

Emelie

åh längtar redan till sommaren 2011

Honi

Fina bilder! Hejdå sommaren, hej hösten :) Tycker det är skönt med höst, inte så tryckande varmt :)

A

Allt bra?

Hedvig

SV: (Sorry, för sent svar!) Jaha, låter bra det också! ;)

jättefina bilder!:) allt bra?:)

Laila

Verkligen duktig på att fota, ska blir kul att se fler!

felicia

Hur gör du collage i ps (om du gör dom i ps) ? :D

kram

Jessica S

Jättefina bilder! Längtar efter sommaren igen...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR