Tillbaka till höst-vardagen

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Hola amigos! :) Nu är jag hemma från Gran Canaria, 30 graders värme och sol varje dag. Nu blir det att vänja sig vid 5 graders temperatur, snöslask och underbar kyla! Hur som helst, min resa var amazing och jag lovar att det kommer upp bilder lite senare! ♥

sv: så bra jag väntar spänt :D skicka en kommentar när du räknat färdigt rösterna =D

Emmi

hehe d int många som vet om d, ba typ dom som ja ha vari å komentera till :) e så avundsjuk på dj nä du fick va dit i värmen när en del ha hamna vä här i dehä kalla skit vädre :s XD

Ser fram emot bilderna! Låter verkligen som ni haft en underbar resa =)



SV: Jättekul att du också är finlandssvensk, finns alltför få av oss på blogg.se =P I vilken del av Finland bor du?

Emmi

heheh nää int had ja planera det heller :)

Hur mår du idag sötnos? :)

Välkommen tillbaka! <3

Har längtat efter din blogg! :D

vad skönt att höra :) jo tack jag mår också jätte bra :)

vad hittar du på nu då?

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru?

Frida J

Sv: Okej, det var ju trevligt:)

okeej vad roligt :) vad pluggar du för något? :)

Bra! :D

S A N N E

jättefina bilder! :)

Älskardet ;)

Låter som du haft en trevlig semester!

sofiiiie

minns inte vad vi skrev ^^

Ebba

Fina bilder!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR