Sunset II

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

vilmaa ;)

så fint !

haha, jag röstar på dig idag med jag ! :)

kram!

FANNY

Sv; Det kan jag gärna göra! :D

Hej!

Tänkte tipsa om att det just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett smycke! Enkla regler!

Klicka dig in här om du är intresserad!:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

FANNY

nu har jag röstat på dig! :)

Emma

så gud så fina bilder! :)

Marie:)

Hej jag har frågestund på min blogg



ställ gärna mer än en fråga!:)



Ha det bra!:)

Du tar grymt fina bilder och din blogg är otroligt fin! :D

Fanny

Jättefina bilder :)

Sv; Joodå, de bra :) <3

Görs?

KRAM

Veronica.

SV; Jajjamen!

Allt bra idag ?

jätte fina bilder :)

Är det canon eos 1000d som du har?? :)

Ska köpa den ^^

Veronica.

SV: Helt ok... Lite nyvaken bara.

Woooww!! :O Är den bra?? Vad har du för objektiv? :))

KRAM

Fanny

sv: Okej, följer om du följer mig ;)

sv: ingen fara :)

TOVE♥

vad fina bilder !! :)

EXTREMT (!) fina bilder :)

Fanny

Lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig! :D

SV; Lyssnar på musik! :)

SV; Lyssnar på musik! :)

SV; Lyssnar på musik! :)

Sara ^^

gud vilka vackra bilder! :D

jättefina bilder :D

Dilin

fina bilder :)

E m m y

fina bilder! =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR