Some pearls

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8

Anonym

fina

Ebba

Fin blogg:)

sv: så lite så, hihi :)

Ebba

Sv: Ska jag göra,Hur fina bilder som helst ju!:D

Sara

sv; inga problem ! :)

K L A R A

sv: det är bara bra med mig :)

KRAM

Snygga såklart :D

Händer ikväll ?

Igeland

Du, en liten fråga bara. Använder du en stationär dator, när du redigerar och så? :)

TOVE♥

Varsegod :D vad gör du nu då?

Fint! :D

TOVE♥

Okej, nej tyvärr inte.. jag har också lite svårt att komma på bra låtar just nu..:/

K L A R A

sv: photoshop 7.0 :)

sj?

KRAM

frida

snygga bilder!

Leia ♥

Fin header!

TOVE♥

hihi, så bra :) vad ska du göra ikväll då?

Snyggt halsband! ;)

K L A R A

sv: okej :)

ska du göra ikävll da?

KRAM

SV; Oj det var ett rikigt bra pris, nästan gratis haha! ;)

Sara

sv; tack så mycket ! :d

K L A R A

sv: vet inte riktigt kanske kolla på fotbollen hos nån :P

KRAM

TOVE♥

okej, va ska du plugga?(aa'

MAARIAWH

snygga! :)

Igeland

sv: Okejokej. Undrade bara, för bärbara brukar ju ha ganska dåliga färger, och dina bilder var lite... gråa på min dator. Så jag undrade om du hade redigerat dom så eller om det var min dator... Min datorn är det antagligen ;)

cissi

hur gör du när det blir som ett bildspel?

fiiina :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR