Snyggingar från H&M

Den blåa jeansskjortan har jag velat ha ett bra tag, men på grund av H&M's långsamma leveranstid har jag helt enkelt struntat i att köpa den. Men visst är skjortor snyggt nu i höst, till ett par leggings? Gud jag är förälskad i höstmodet. ♥

cool design :D

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur har din dag varit? riktigt snygga skjortor!

sofia

okejokej :)

Emma

Hej!

Jag kommer nu ta en bloggpaus i 1månad.

Jag kommer tillbaka i slutet av denna månaden.

Ha det bra så hörs vi om några veckor!!!

MVH

Emma

sv: yes :)

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra lördag? :)

sv; tack så jättemkt! ;D

Anonym

snygga gillar nr 3

Hihi, fina skjotor1 :D

sv: asså typ hur man gör en bra header, hur man redigerar bilder och så :)

Emelie

allt bra här :D vad gör du då?

Anonym

men dem andra var ju inte heller så dumma :D

sofia

Sv: jag har inte rikit fota så mycket med det, men rikit bra är det nog :)

sofia

Sv: jag har inte rikit fota så mycket med det, men rikit bra är det nog :)

höstmodet är bättre än någonsin nu i år;D

emelie

samma, ska snart ta och plugga :/ vad ska du göra idag då?

Skjortor är mycket snyggt! Funderar på att köpa en "skogsskjorta" :)

SVAR Ja visst var den :)

justina

jag älskar skjortan till höger!

love.

Anonym

snygga :D

kolla gärna min bloppis :D!

Verkligen supernsygga! Fin blogg fu har också!

Fia

Den röda var väldigt fin! :D<3

Riktigt snygga!

Cissi

Menar du att det tar lång tid att få sakerna man beställt från hm? jag beställde för två veckor sedan, och jag gick dom en vecka efteråt. det tycker inte jag är lång tid.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR