Sky is falling down

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

Nadja

bra. =) vad händer idag? =)

Amanda

sv: tack detsamma :)

Vad fina bilder!

josefin

sv: skönt att höra =) <3

sv:tack detsamma :D!

natalie -

tack så mycket =)

jätte fina bilder :)

Tilda

sv:det samma :)

elin

så otroligt fina bilder, du verkar ha en väldigt bra kamera?



jorå, de är kanon med mig!

cissi

SV: De var så lite :)

Vad vill du ha? :D

Nadja

jag har tränat och snart ska jag till mamma o pappa äta middag. =) Vilka fina bilder. =)

svar: samma här, det är ju fredag :D

va göru?

- Varsegod! Vill du länka mig?

cissi

Sv: Allt är bra, men jag sitter själv på jobbet och har absolut ingenting att göra... :D hur är det själv då??

Nadja

det var så lite. =) Vad har du för kamera? =)

- För att du har en så bra blogg och jag vill också få det! <3

cissi

sv: Desvärre kommer jag inte ha nån helg, jag har nämligen två jobb så de blir jobb i helgen med, hahaha tredje helgen nu, de känns inte roligt :D

Nadja

är det en digital kamera? =)

M I R A

Sjukt fina bilder!

cissi

sv: hahaha jaa jag ska försöka haha tack :D

- Varsegåd! Får jag en länk ;)

Nadja

Ja. för den tar väldigt klara bilder. =)

cissi

sv: jag jobbar som kassörska på ett postkontor vardagar, helger jobbar jag på café :) vad gör du för nått då??

- OK :)

Vad tycker du om musikvideon i mitt senaste inlägg? Den är väldigt "inne" här i Agentina. haha . kram!

Frida

Helt underbara bilder!

cissi

vilken linje/inriktning går dudå??

svar: jag håller på med nya designen :D

händer ikväll?

Therese

bara bra:)

Sara

Vilken vacker bild! :)

cissi

jaha okej :) hehe

sv; Tack detsamma! :D

Therese

Yes:D

svar: samma här, ska bara ta det lugnt idag, pallar inte träna :P

sv; ja, jag har hittat en lång på gina tricot som jag är sugen på att köpa och sen har jag köpt en kofta därifrån också :) Men i min garderob hänger mest kläder som är lagom långa till leggings :/

Härliga bilder :) Hoppas att du får en bra fredag :)

Crazyshit

Missa inte videon på mig och min kusin när vi båda ramlar av när vi ska hoppa haha! Detta får du inte missa as kul!

http://www.youtube.com/watch?v=hUej0Iacgyg&feature=player_embedded

sv;haha nej men de måste täcka rumpan! ;) och vissa strumpbyxor är ju inte mönstrade hela vägen utan har svart ner en bit på låret som ett par kortbyxor, då måste ju tröjan gå nedanför den randen :P

fina bilder :)

Sv: Desamma desamma :)

A

Allt bra?

Sv; Nice, jo det är bra tack =)

Sv, Yes :P Nja vet inte, måste stanna inne för att jag har vart sjuk :/ Men lite roligare blir det för en kompis ska sova här för hennes föräldrar är bortresta.

Sjdå?

svar: ja, elr hur :) fast det inte står på mitt träningsschema, haha :) och håller på med designen också, det tar tid ^^



Är du medlem på Gratis-fashion.se? :D

underbara bilder.

mirandaj

jaa =))

sj? :)

Stina

Fantastska bilder, du är ju grym på att fota!!! <3

jannica

Gud vad fina bilder! Hoppas du har haft en bra dag !(:

Elin

fin blogg :D och fina bilder :D



Gillar du att shoppa? vill du ha gratis presentkort, utan att betala ett enda öre?

Bli då medlem på denna hemsida.

http://gratisbio.se/?RecruiterID=306036

Emelie

Vilken söt blogg du hade :) och fina bilder..

Anna

Vilka fina bilder :) Keep up the good work :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR