Purple


Tröja H&M / Jeans Nelly.com / Skor Puma

Jag älskar att hoppa på outfitbilder, haha. Som ni antagligen märkt. Oftast blir dock en arm eller huvudet avkapat, som på denna. ^^ Ska göra en massa läxor och städa rummet, så ni kommer inte höra så mycket av mig.

För att göra mig glad får du jättegärna rösta på mig HÄR. Säg vilket nummer du röstade så lottar jag ut fem länkar! (Jag har redan lovat länkar åt några, så ni kommer självklart få det!)

346!

Sara

Sv; Tack :). Gjort idag? ^^

Sara

Sv; Varit med Sofie ^^

Sara

Sv; Vi är fortafarande med varandra och vi läser bloggar m.m :)

sv: hah okej , tack för din åsikt! :D



fin outfit ! ♥

elin

SV: varse:D



kraam elin<3

ninni

sv: så lite så :) taack, detsamma!

Sara

Sv; Jao :)

josefin

shnygg outfit ;DD

ninni

sv: ah det är bara bra :) själv då?

josefin

Schvar: Danke

elin

SV: :D

tack,att dom är:D



kraam elin<3

Jossa

sv: Yes, i know :D

sabrijaa

fiiint ! :D

kan inte du rösta på mig sötnos, kolla mitt senaste inlägg och läs vad jag har skrivit! :D

my

Sv: jo får väl hoppas de! :D

Skantz

SV: allt bra då? :)

snyggt :D

Maria

fin outfit=)

hur e läget med dig då?

så lite så =)

Alma

348! :)

cissi

Först vill jag bara säga att din blogg är jättebra.

Jag undrar hur du gör för att inte ha texten på dina kategorier fet.

När jag gjorde mina kategorier i olika grupper för t.ex. fotografering, och underrubriker så blev texten automatiskt fet. jag har försökt att ändra typsnittet, men jag hittar inget sätt att inte få dom feta.

Det jag pratar om är underrubrikerna i kategorierna som ändras i kodmallen.

Finns det någon kod man kan lägga in för att inte ha det som jag har det`?



Jag skulle vara jättetacksam om du kunde hjälpa mig!

Vad fint! och du, jag har röstat för tredje gången nu så att du vet :)



Vad roligt att du tycker de :D Josefine kan verkligen sin grej bakom kameran alltså!

Emma

Fin outfit :)

Laila

Väldigt trevliga outfit bilder :D

Sissi

fint :)

Söt outfit :)

va fina outfits bilder det blev!



Allt bra idag?

rebecca

Snygga jeans :D



sv: Jaa :)

vilmaa :)

fint :D

bildbomb på min blogg ;)

Laila

gillar din lila tröja =)

E m m y

358

Micki

Härliig färg på tröjan! :)

alicia

men fina bilder du knäpper :d & nice blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR