Puerto Rico, Gran Canaria I


Vi började flygresan mot Gran Canaria den 23 oktober 2010.


Utsikten från hotellbalkongen var fantastisk. Soluppgång och havsutsikt på samma gång!


Första kvällen då vi stannade ute för att se på den vackra solnedgången.



Stad i ljus. Underbart med alla lysande lampor, en stad som aldrig blev mörk!

S A N N E

jättefina bilder! (:



sv: tacktack

sofiiiie

okej ^^

händer ikväll då? (:

Sara ^^

gud vad härligt :)

okej vad roligt :)



underbara bilder, jag vill också åka iväg :/

så lite så :) måste verkligen åka iväg med några vänner snart, är riktigt jävla sugen på det :)

ja verkligen :) har du varit utomlands många gånger? :)

jag har röstat på din outfit :)

Anonym

hahah okej :)

rösta på min också :)

länk finns på min sidan :)

går inte gå in på sidan ju :S

hej okej :)

rösta på m9in också länk finns på sidan :)

ALLT BRA ??? :)

FINAFINAFINAFINAFINA! :)

SV: tack så mycket, :p

Itchi

Åå, där var jag för några veckor sen! Den där stranden är superrolig att va på!

sara

svar: visst kan ja rösta :D

har ändå inget för mig ;D

Karin

Sv: Nu har jag röstat, älskar den outfiten har faktiskt röstat på den flera gånger!!

sara

svar: 401 röstade ja på :o

Karin

Sv: När jag röstade blev det 401 :)

sara

sv. ingenfara ;d

Linn

det är väl klart att jag röstar, som jag just gjorde. Fin outfit. :D

Anonym

härliga bilder!

SV: jeess, ja e bäst :D

Linn

402. :)

sandra

vsg

ekt

nu har jag röstat på dig :D <3

Linn

lugnt. allt bra? :)

vanessa

Fiina bilder

mk

visst kan jag de :)

något speciellt planerat för veckan då? :)

ekt

403 ;) <3

SVAR: Jag har röstat! :)

Emelie

har gjort de :)

Linn

det är toppen här. :]

sv: jajjemen, klart jag röstar! :) kram

sv: det minns jag inte :o kan man rösta igen?

sv: menar du vilken siffra? isf blev de 405 tror jag :)

söt blogg och fina bilder!

Emilia

Gu så mysigt det ser ut att vara !! :}KRAM

jag har röstat på dej nu :)<3

sv: Härligt! Fina bilder!! Med mig är det bara bra!

cissi

jag har röstat nu :)

Anonym

Hejsan skulle du vara jätte snäll o klicka dig in på länken brevid http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=588&lang=SE&action=confirm o rösta på mig i den stora ellos tävlingen om den bästa outfiten!Din röst betyder så snälla hjälp mig, alla som röstar får en rabattkod på 20% hos min sponsor fashionclub som tack:)kommentera att ni röstat så får ni rabattkoden!

Jätte fint!

Har du haft det bra? :D

vici(=(=

har röstat :) nmr. 429 :)

Ella

Jättefina foton! Jag kan tänka mig att du hade en underbar resa (:

Gud vilka härliga bilder! har resan varit bra? :)

Förresten, grattis till Malin som vann fototävlingen!



Sådär, nu har jag lagt min röst ännu en gång på dig :D

Nicolina

Otroligt fint!

Emmi

Jette fina bilder! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR