Packat & klart -> Gran Canaria!


Imorgon tidigt på morgonen/natten avgår flyget men jag ska ta mig till flyplatsen redan idag, så vi hinner sova lite. Hur som helst, lova mig att ha det superbra! Även fast vädret här inte är lika bra som där borta, men ha det toppen! Vi hörs då jag är tillbaka, om en vecka. PUSS & KRAM! ♥

jenny

där har jag varit ! :D

josefin

ha det bästtt.. köp någo åt mej sen oxå. :) ♥

Kramarr!! :)

Ha det bra <3

Vad roligt!



sv: Va? vadå "den blåa linjen"? Det finns bara 2 linjer, en grön och en röd.

Hejsan gillar du elov o beny in på min blogg för att höra deras senaste låtar eftersom elov är min pojkvän:)o gillar du maria popko ifrån skånefruar in och läs min intervjuv om henne jag själv gjort? kika då in på min blogg! // kristin!

mirellash

Puerto Rico! <3

Hej, vad har du haft för dig idag? :)



Önskar dig en trevlig helg sötnos, kram! <3

MAARIAWH

Ha det så jätte bra, kram! :D

Sabine

FUSK!

Design

vilket hotell bor du på?

rebecca

ha det bra där ^^ :D

Iris

Åhh det där såg inte helt fel ut! Jag vill också till solen!

Wictoria

Glöm inte bort att just DU tävlar i veckans blogg, och att den avlutas imorgon :)

Hej, nu är vinnaren uppe i tävlingen som du var med i. Vann du det fina armbandet? Gå in och kolla! Om inte så kan du ju säga Grattis :D

fy så härligt! :)

åh vilka otrligt härliga bidler du tar!

Alma

Ha de så bra!

Jag gillar din blogg jättemycket och hoppas du bloggar någe när du är utomlands också! :)

hoppas du har de bra! en tjej som heter emma i min skola är också där ;)

Ebba

Härligt härligt!

tycker det är synd att du inte berätta vem som vann tävlingen innan du åkte, vill ju veta haha :( men hoppas du har det skönt i värmen :)

Wictoria

Nu är veckans blogg-tävlingen avslutad,

gå in här: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-1.html#comment för att se de exakta resultaten. Är du vinnaren kan du bara förvänta dig ett stort inlägg om dig och din blogg, och flera länkningar framöver i veckan annars kan du alltid pröva lyckan igen eller nämna tävlingen inför dina vänner:)

Mia

Hoppas du får det trevligt där borta :)



sv; OKej, nice :D

Sabine

have fun :D

josefin

uhuh, saknar dej :( <3

josefin

uhuh, saknar dej :( <3

Sofiiiiie

okejokej ^^



händer ihelgen?

my

Sv: jo jag vill ha mkt snö nu :D

Sv: Okej på så vis. :) Hehe.



Kika in och kolla om det är du som blev dagens blogg, om inte så får du gärna vara med och tävla om att bli morgondagens blogg. Bara att kommentera och säga att du är med, kommentera gärna fler gånger, då du har större chans att vinna då. Lycka till nu!



Så vad händer hos dig då?



Kraam.

sv: haha okej, kan försöka komma ihåga att sätta namn i fortsättningen, i alla fall jag ! ;)



hoppas du har en bra resa !! ♥

Guuud va underbart!!

Micki

nej men ååh vad skönt! :D Hoppas du får det jätte bra! Ta med lite soool tillbaks (:

Rebecka

Hur mår du? :)

Super fin blogg, förresten!

anna

gud så underbart!

Emmi

Har/hade du skönt där? :)

Vad skönt att åka iväg på semester till Gran Canaria, hoppas ni får det bra :) jag är inte ett dugg avundsjuk ;P

Hedvig

Tack så mycket!:D

Hoppas att du får det roligt;)

claudia

åå vad härligt !

Elena

Åh, vad härligt! :)

lisa

ååh a underbart att fara utomlands:)

Diana

Hej!

Jag är nämligen finalist i en fototävling, skulle du kunna lägga en röst på bild nummer 4, på denna länk: http://canoncollection.blogg.se/2010/october/finalister-i-fototavlingen.html



Sedan när du har röstat skriver du en kommentar till mig, så får du en länk på min blogg! :)

Tack på förhand!

<3

sara

fin blogg och grymt fina bilder! skulle vara snällt om du kunde svara på min fråga på bloggen för jag vet inte om jag ska ha nikon eller canon:P

din lyckost! ;) hoppas du har det soligt och bra på gran canaria!

fan vad härligt att åka utomlands :D

Hejhej! Allt bra med dig?



Kramar Sofie :)

Frida J

Men vad trevligt:) Första gången att vara utomlans eller?

Åååh vad härligt! Ha det så kul! :)

Hej!

Jag har varit borta rätt länge nu från bloggen.

Men nu är jag tillbaka och ska försöka få igång bloggen igen!:)<3

Hoppas allt bra och trevlig helg!:)<3

Sv: jaha, är du svensk eller är du finsk? Förlåt, men jag är förvirrad! :) nope, det har jag inte. Hoppas du har det bra på gran canaria, inte LITE avis på dig!

Laila

SKönt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR