Outfit + länkningar

Linne Nelly / Cardigan Cubus / Leggings I♥LINK / Skor DLS / Halsband Nelly

Har precis slutat skolan och ska nu droga några Desperate Housewives avsnitt. Idag behöver jag inte oroa mig för läxor eftersom det är en så kallad "jobbdag" där vi ska införtjäna en viss summa pengar som via skolan går till någon fond. Kanske inte intresserar er. Haha! 

Här är de 25 första som röstat på mig HÄR (rösta för att få en länk):
Demitra, Mickaela, Endastbild, Emelie, Ida, Felicia, Anna, Emira, Cassandra, Vannichis, Stephanie, Emma, Mirella, Isabelle, Carolina, Elin, Linnea, Jennifer, Amandah, Nathalie, Therese, Steffie&Ellen, Ebba, Lisa och Outlives.

I nästa inlägg presenteras 25 andra som röstat! Om du vill bli länkad är det bara att ge en röst - glöm inte att säga att du röstat också! :)

Linea

Röstat! :D

och det är prisvärt!

snyggt :))

Felicia

tack för länken ! =)

va tycker du om geuvaccies streetstylebirdag då?

vici=)=)

ja ha rösta (=

typisk pojk fjortis stil :p hihi sött!

Monny

Jag har röstat :D

A N N A

sv; tack ska du ha, visst fortsätter jag rösta ♥

Elin

sv: Tack för länkingen :) Jag har röstat på dig igen. :)

Gnag

SV; Okej, hahaha;) Faktiskt inte här heller, fick en fotboll i ansiktet på rasten:(

carolina

åg tack så mkt! jag har röstat nu igen ;) hoppas du vinner :D

A

SV: Allt bra?



Jag har gjort det igen!



& hur ändrade du färgen på bilden?

Gnag

SV; jopp, och kul var det då inte!

Demitra

Tack för länkningen! :))

Allt bra?

Hej, kika gärna in vår nystartade blogg och lämna en kommentar? Puss :)



btw, snygg outfit!

Vad har du gjort i veckan dååe? ;P

Demitra

Sv; tack ((: ♥

SVAR Så lite så :)

Dilin

har röstat nu ,du kan kolla :)

Sv: Samma som du ;)

Hur röstar maan ? Heheh ;)

Dilin

:D

allt bra?

Ebba

Okej tack för länken!



Fin outfit :3

Demitra

sv; Hoppas de int glr nå att jag typ "härma" lite av dig? :) ♥

SVAR Jo det är bra med mig :) dig?

A

Jag har frågor hur du gjorde saker och ting i photoescpade:



Hur dubblade du bilden (detta inlägg)

Hur bytte du färg?

emi

Röstat igen ^__^



fint linne :)

Gnag

SV; tror det, men försöker att komma över det;)



Går du fortfarande i friidrott? ;)

Gnag

SV; Tack så jätte mkt!

Sv: Okaajs, kommer tillbaka om kommenterar igeen om jag inte fattar ;)

Sv: Japp visst!

Ebba

Röstar :D

Okaajs nu fattar jag inte! Kan du förklara igen ?? ;P

Okaajs nu fattar jag inte! Kan du förklara igen ?? ;P

Okaajs nu fattar jag inte! Kan du förklara igen ?? ;P

Demitra

Sv; bra! :))

annis

Hej , fin blogg! :)

Carolina

haha klart jag ska!! :D

Cissi

jag har röstat, och jag har ingen länk...

Balida

Var med och gissa vad som döljer sig i bilden på min blogg! Första som gissar rätt får länkning med bild i varenda inlägg i två dagar i min blogg. :) Full fart nu!

Linnea

SV: Nauw tack för länken :D !

skulle du vara jätte snäll o rösta på mig på denna tävlingen på länken brevid http://www.tv4.se/1.1173520?i=208&utm_source=blog&utm_medium=badge&utm_campaign=blogawards

julia

jag röstade :)

jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

har röstat! :)

Alva

Riktigt snygg outfit

ange

Fin outfit, du har en supersnygg stil <3<3

lisa

tack för länkningen:]

aww

hihi :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR