News

Linne, 99kr [länk] / Halsband, 39kr [länk] / Linne, 59kr [länk]

Har beställt hem lite kläder från Nelly (jag älskar deras snabba leveranstid) och här har ni dem! Eller ett par shorts (de är vita, men finns tydligen inte kvar av dem mer) fattas från bilden. Nu tänker ni säkert, varför köper hon shorts? Jo, för jag åker till varmare breddgrader om ett par veckor! *Längtar*

Rösta på mig HÄR och du blir länkad (säg bara till)! :)

tina tran

linnerna var/är skitsnygga :D

Evelina

SV; jaa, visst är det (:



åhå, en som gillar foto! kul blogg:)

josefin

sv: hehe sant :P

tina tran

svar: det händer :) köpte nyligen en klänning som skall användas på min morbrors bröllop :d

Mimmi

mycket fina saker!

casa

jo, röstar <3

Cissi

jag tycker att det är snyggt nu på hösten att ha shorts, med svarta nylonstrumpbyxor.

jag röstade :))

haft en bra dag?(:

sv: & då har jag röstat på dig :)

mk

okej visst :)

ida

snyggt! :)

ja jag vill bli länkad :D

ja röstade igen nu :) vsg!

ida

oh ja är 14 ;)

dudå?

Frida

Har röstat igen nu! :)

ja vi vill bli länkade hihi :D

vi röstade på dig så nu har du 148 röster :)

Demitra

sv; done ! :)

vilmaa ;)

fina kläder :)

jag röstar ! :)

allt väl ?

mimo

: självklart :)

Therese

Röstat:)

sv: toppen! Jaadå här är det braa :)

gjort/ska göra idag då?(:

mk

ah de har jag hihi :)

sv; det gör jag gärna, men det är alltid kul och få några

som följer min blogg också :D big hugs ♥

Demitra

sv; 148 skulle jag tro :)

mimo

sv: kommer inte ihåg, sorry

sv: haha :D

Demitra

Nej vad säger jag. Haha blandar ju helt bort mej!!!!

14 blev jag xd

sv; kul! :D ja följer dig nu, följer du mig nu?

jag röstar :D

okej, jag ska bara ligga i sängen och se film eftersom jag är lite sjuk:)

jag har röstat på dig nu!

Millaaa

sv; visst kan jag göra de :)

mk

de var så lite så :)

Snyggt :D

vilmaa ;)

haha, jag minns faktist inte men det var typ nånstan vi 148,149 trorjag? :)

vilmaa ;)

vad tycker du om min nya design ?

den är inte riktigt klar, men ? :D

frida

okej, jag svarar på kommentarer:D

ida

sv: härligt :D okej

haft en bra dag? :)

frida

visst, jag har röstat nu:)

frida

ja:D

ida

toppen :D med mig med :)

Röstat igen! :)



Allt bra ?

jag har röstat :)

Lovisa♥

Sv: Har röstat nu och din var jätte snyggt:)♥

ida

sv: ja :D

ska du göra ikväll då?

ida

sv: okej :) ska vara fotograf på modevisning :)

ida

sv: ja :) nikon d80 :D

Sadia ♥

Hellow :) Fin blogg! Vad görs idag då? Krami

mirellash

Hejhej!

Kör igång med en fototävling på min blogg och temat är vatten.

Intresserad? Klicka här > http://mirellash.blogg.se/2010/october/vattenvattenvatten.html#comment

Kram! / http://mirellash.blogg.se

Lovisa♥

Sv: vsg♥

Frida

sv: varsågod :)

ida

sv: de kommer bilder ikväll eller imon från modevisningen så får hålla utkik i bloggen de kommer :D

Therese

Nr 7

vilmaa ;)

skulle du kunna hjälpa mig att göra såär, extramenyer, egna liksom ? :D

anna

sv; jovisst ! :)

sv: allt bra idag? :)

ida

sv: ska ja göra :D

ida

nu har ja röstat igen :D

ida

sv: tack tack :D<3

vilmaa ;)

det är lungt ! :)

Gnag

SV; hehe;)

Gjort ngt kul idag då?

Emma

SVAR: tack detsamma.

Sadia ♥

Svar: Har röstat på dig nu :)

Z

hehe varse ;)

Sadia ♥

*ska rösta på dig menar jag ;)

Asså jag fattar inte hur man röstar. :O Some help? ;)

Carolina

klart :D har gjort det redan ;)

Sadia ♥

Svar: Först nu funkade det att rösta! ;) Samma sak kom inte upp andra gångerna jag klickade, vet inte vad det beror på :p Nu har jag iallafall röstat! :)

Härligt :} Jorå det är super duper bra!

riktigt snygga!

mirellash

sv: haha, jo det är okej! =)

Ja :)

chennie

älskar halsbandet :)

JOSEPHINE

SV: Haha, klart jag ska! :D



- JAG HAR RÖSTAT NU IGEN! :D

Maja

Jag har röstat på dej! :)

sv: tack så jättemycket :D

Gissa gärna vad som är på min bild. Alla som gissar rätt vinner en länkning :D Förlåt om du inte är intresserad!

så lite så!

vad ska du göra imorgon då?:)

TACK så mycket :D

Oj otroligt snygga köp!

Svar: Okej! Vad har du för planer för morgondagen då? :)

Evelina

SV; varsågo (:



okejkej, jag röstade, :)

fina grejer ;D

sv: ingen du idé haha! Kanske borde göra samma sak .. Jag har tränat! Ha en fortsatt bra kväll! :)

har röstat :)

JOSEPHINE

SV: Ja, det har jag! :D

Mimmi

svar. så lite så! allt bra med dig då?

ida

nu röstade jag igen :D

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

Roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på fredag.



Om du vill få en gratis läkning till DIN blogg så gå in min bloggen och kolla vad du behöver göra!

Http://smekizz.blogg.se

JA jag röstar förfult :D

linea

tack :)

Emilia

jag har röstat på dig nu (: Lycka till!

Så lite så, Allt är bra med mig tack. Hur är det med dig själv? Många Kramar! :)

sofiiiie

duger väl har ont i magen.. sj? (:

snygga grejer du hittat! ska kika in på nelly senare ikväll, de har snygga prylar! verkligen!

Hej! Vad fin blogg du har! <3

Tänkte också tipsa om att du kan vinna en valfri jacka från Elvine på min blogg. Du kan tävla här om du är intresserad: http://adara.blogg.se/2010/october/utkast-okt-1-2010.html#comment

:) Tävlingen går ut imorgon!

FINFINT :D ska shoppa idag. :D vad ska du göra?^^

Matilda

Snyggt linne! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR